İsmail Yk - Artık Sen Benimsin Şarkı Sözleri

Sayfamızda İsmail Yk - Artık Sen Benimsin Sözleri, İsmail Yk - Artık Sen Benimsin Şarkı Sözü, İsmail Yk - Artık Sen Benimsin Lyrics, İsmail Yk - Artık Sen Benimsin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İsmail YK Şarkı Sözleriİsmail Yk - Artık Sen Benimsin şarkı sözlerinden önce İsmail YK ile ilgili kısa bilgi;

İsmail YK, 5 Temmuz 1978 Almanya, Hamm doğumludur. Türk Müzik Sanatçısı,Müzisyen, Şarkı sözü yazarı, Besteci, Aranjör.

2004 yılında çıkardığı Şappur Şuppur Adlı ilk solo albümü ile büyük küçük herkesin beğenisiyle karşılanmış,arka arkaya çıkardığı Solo Albümler ile satış rekorları kırmıştır.

İsmail YK Yurtseven Kardeşler Müzik grubunun en küçük Solistiydi.

2006 yılında Bombabomba.com albümü ile çıkış yakalayıp bu albümle de müzik dünyasına bomba gibi giriş yapmıştır.

İsmail Yk - Artık Sen Benimsin Şarkı Sözleri

Ah çektim ah ben sensiz neler çektim
Aşk olsun aşk beni hiç düşünmedin
Aşk her şeyden üstün tutulmalı
O yüzden ben kendimi sana verdim

Yeter yeter artık dön geriye olma bana el
Gide gide eriyorum sanki geliyor ecel
Böyle giderse ölürüm azrail gelmeden sen gel
Tek umudum tek çaremsin bitsin bu haykırışlar

Of of yandım bittim bak sızlıyor kalbim
Allah çarpsın ki sevdim dön artık sevgilim
Seni sensiz yaşamak çok zor bilirsin
Sen kaçsan da şunu bil artık sen benimsin
Sen, artık sen benimsin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »