İsmail Yk - Aç Telefonu Şarkı Sözleri

Sayfamızda İsmail Yk - Aç Telefonu Sözleri, İsmail Yk - Aç Telefonu Şarkı Sözü, İsmail Yk - Aç Telefonu Lyrics, İsmail Yk - Aç Telefonu Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İsmail YK Şarkı Sözleriİsmail Yk - Aç Telefonu şarkı sözlerinden önce İsmail YK ile ilgili kısa bilgi;

İsmail YK, 5 Temmuz 1978 Almanya, Hamm doğumludur. Türk Müzik Sanatçısı,Müzisyen, Şarkı sözü yazarı, Besteci, Aranjör.

2004 yılında çıkardığı Şappur Şuppur Adlı ilk solo albümü ile büyük küçük herkesin beğenisiyle karşılanmış,arka arkaya çıkardığı Solo Albümler ile satış rekorları kırmıştır.

İsmail YK Yurtseven Kardeşler Müzik grubunun en küçük Solistiydi.

2006 yılında Bombabomba.com albümü ile çıkış yakalayıp bu albümle de müzik dünyasına bomba gibi giriş yapmıştır.

İsmail Yk - Aç Telefonu Şarkı Sözleri

çıldırdım aklım yok hayatımın anlamı kalmadı şimdi
bağlandım sana aşkım dedim attın tuttun kandırdın beni
söylediler ama ben takmadım
senden başka kimseye inanmadım
meyersem haklı onlarmış attın vurdun sattın beni

beni sen vurdun telefonlarıma çıkmaz oldun
söyle hiçmi acımıyorsun hala seviyorum bilmiyormusun
çık telefona allahın cezası aç telefonu aç

aç telefonu ne olursun yar
aç telefonu bir konuşsan yar
aç telefonu ben arıyorum
canım dediğin gülüm dediğin o sesin nerde

aç telefonu ne olursun yar
aç telefonu bir konuşsan yar
aç telefonu ben arıyorum
canım dediğin gülüm dediğin o sesin nerde

terkedildim acımasız
yanlızım yapayanlız
göz bebeğim yar dedim
bıraktı yarsız

terkedildim acımasız
yanlızım yapayanlız
göz bebegim yar dedim bıraktı yarsız

hani o güzelim günler
kollarınla beni sarardın
seni aradığım zaman
üç kere çalmaz açardın aç

aç telefonu ne olursun yar
aç telefonu bir konuşsan yar
aç telefonu ben arıyorum
canım dediğin gülüm dediğin o sesin nerde

aç telefonu ne olursun yar
çık telefona bir konuşsan yar
aç telefonu ben arıyorum
canım dediğin gülüm dediğin o sesin nerde

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »