Hakan Altun - Kara Bahtım Kem Talihim Gezdiğim Dikenli Aşk Yolla Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hakan Altun - Kara Bahtım Kem Talihim Gezdiğim Dikenli Aşk Yolla Sözleri, Hakan Altun - Kara Bahtım Kem Talihim Gezdiğim Dikenli Aşk Yolla Şarkı Sözü, Hakan Altun - Kara Bahtım Kem Talihim Gezdiğim Dikenli Aşk Yolla Lyrics, Hakan Altun - Kara Bahtım Kem Talihim Gezdiğim Dikenli Aşk Yolla Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hakan Altun Şarkı SözleriHakan Altun - Kara Bahtım Kem Talihim Gezdiğim Dikenli Aşk Yolla şarkı sözlerinden önce Hakan Altun ile ilgili kısa bilgi;

Hakan Altun, . 13 Ağustos 1972, İstanbul doğumludur.Türk şarkı sanatçısı.

İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı’na girdi. Orta, lise ve yüksek öğrenimini de aynı okulda tamamladı. İTÜ Sosyal Bilimler dalında master yaptı.

Arkadaşları Ayşe ve Aykut’la birlikte bir dönem ‘AHA’ grubunda şarkı söylediler.

Askerde ilk albüm hazırlıklarına başlayan Hakan Altun 1999’da ilk solo albümü “Hakan”, Hani Bekleyecektin ile müthiş bir çıkış yakaladı. Ardından ikinci albümü “Ağlamak Yok Yüreğim”, üçüncü albümü “Nefesimsin”, dördüncü albümü “Yaralı Bir Aşkın Öyküsü”, beşinci albümü “Hediye”, altıncı albümü “Küstüm Aşklara”, yedinci albümü “Aşk Ayrılık ve Adam”, sekizinci albümü “Aklın Bende Kalmasın” ve son olarak da “Tercihimdir” ile müzik dünyasındaki ilerleyişine emin adımlarla devam etmektedir

Buğulu sesi ve kendine has yorumuyla tüm müzik severlerin beğenisini ve takdirini toplayan Hakan Altun ud, cümbüş, gitar ve klavye çalmaktadır

Hakan Altun - Kara Bahtım Kem Talihim Gezdiğim Dikenli Aşk Yolla Şarkı Sözleri

Yar yar
Kara bahtım kem talihim
Taşa bassam iz olur güzel anam
Ağustosta suya girsem
Balta kesmez buz olur anam
Ben feleğe neyledim
Kırdı kanadımı kolumu
Heder eyledi anam

Gezdiğim dikenli aşk yollarında
Elimden bir kırık saz geldi geçti
Kara talihimden yine bu yılda
Baharı görmeden yaz geldi geçti
Adını andıkça titrerim hala
Varmı benim gibi aşka müptela
Muhabbet denilen püsküllü bela
Sanmayın başımdan az geldi geçti

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »