Deniz Seki - Benim Derdim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Deniz Seki - Benim Derdim Sözleri, Deniz Seki - Benim Derdim Şarkı Sözü, Deniz Seki - Benim Derdim Lyrics, Deniz Seki - Benim Derdim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Deniz Seki Şarkı SözleriDeniz Seki - Benim Derdim şarkı sözlerinden önce Deniz Seki ile ilgili kısa bilgi;

Deniz Seki, 1 Temmuz 1970 İstanbul doğumludur. Türk pop müzik şarkıcısı, besteci ve söz yazarıdır.

Deniz Seki, iki tane sinema filmi bir tane televizyon dizisi olmak kaydıyla toplamda 3 filmde rol almıştır.

Çamlıca Kız Lisesi'ni bitirdikten sonra TRT de sunuculuk sınavına girmiş ve kazanmıştır.

1993 yıında Melih Kibar ile tanışmış Kenan Doğulu, İzel, Yaşar, Emel Müftüoğlu, Ege, Ferda Anıl Yarkın ve Zuhal Olcay gibi sanatçılara vokalistlik yapma imkanı sağlamıştır.

9 Nisan 1997 de ilk albümü Hiç Kimse Değilimi çıkartmıştır.

Sanatçı 13 Şubat 2009 da Jandarmanın düzenlediği uyuşturucu operasyonunda mahkemeye çıkartılmış ve hakkında tutuklama kararı çıkartılmıştır.

Deniz Seki - Benim Derdim Şarkı Sözleri

Benim derdim
Aşar beni
Bir kez dermanım ol
Ne olursun
Bu kalbim
Her nefeste
Yaşar seni
Haberin olsun

O tatlı bakışlarınla
Gözlerin anlatır Aşkı
Ayrılırsa ölüm gibi
Ağlatır aşkı

Bu şarkı anlatır beni
Dinle ne olursun
Sonum olsanda
Yine seni seviyorum
Biliyorsun

Deki gönlüm olmasa
Aşkınla yanmasa
Düşer miyim peşine
Uçur uçur beni
İster kaçır beni
Rastlamadım eşine

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »