Burcu Güneş - Aşk Geçiyormuş İstanbul'dan Şarkı Sözleri

Sayfamızda Burcu Güneş - Aşk Geçiyormuş İstanbul'dan Sözleri, Burcu Güneş - Aşk Geçiyormuş İstanbul'dan Şarkı Sözü, Burcu Güneş - Aşk Geçiyormuş İstanbul'dan Lyrics, Burcu Güneş - Aşk Geçiyormuş İstanbul'dan Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Burcu Güneş Şarkı SözleriBurcu Güneş - Aşk Geçiyormuş İstanbul'dan şarkı sözlerinden önce Burcu Güneş ile ilgili kısa bilgi;

Burcu Güneş, 12 Ağustos 1975, İzmir, Türkiye doğumludur.

Çocukluğu Şirinyer'de geçen Burcu Güneş, annesi ve babası boşandığında henüz yedi yaşındaydı ve boşanmanın ardından 18 yaşına kadar babasıyla kalbirlikte yaşadı.

İlk bestesini 12 yaşında yapan sanatçı, 2001 yılında TAÇSAV tarafından "İdeal Türk Genç Kızı" seçildi.

2006 yılında ise TOÇEV tarafından düzenlenen eğitim kampanyası için özel olarak hazırlananan albümde, "Daha Dün Gibi" ve "Ay Şahit (Remix)" adlı şarkılarıyla yer aldı. Ardından 1,5 yıl üzerinde çalıştığı, prodüktörlüğünü kendisinin, müzik direktörlüğünün ise Tufan Taş ve Mert Ekren'in birlikte üstlendiği Ben Ateş Ben Su adlı albümünü Bülent Seyhan yapımcılığında çıkardı. Bu albümde aşk, özgürlük, yenilenme, sevgi, farkındalık ve kendini sorgulama temalarını işledi.

2009 yılında Can Yücel, Fuat Güner, Aysel Gürel, Selami Şahin gibi isimlerin eserlerini yorumladığı Sihirbaz isimli albümünü piyasaya sürdü. Albümde bulunan sekiz şarkının bestesini ise kendisi yaptı. Şarkıların aranjelerinde; Tufan Taş, Mustafa Ceceli, Erhan Bayrak, Artun Sürmeli ve Semih Tuncer gibi isimlerle çalıştı. "Ateş ve Suyun Aşkı" adlı şarkıda Fuat Güner ile düet yaptı. Albümün çıkış şarkısı "Gözlerinde Bıraktım Aşkı", radyo listelerinde 1 numaraya yükseldi. PAL FM'in düzenlediği ödül töreninde "Yılın En İyi Albümü", Muğla Üniversitesi Altın Kariyer Ödülleri'nde "En İyi Pop Kadın" ve Afyon Kocatepe Üniversitesi tarafından düzenlenen törende ise "Yılın Sanatçısı" ödüllerinin sahibi oldu.

2013 yılının şubat ayında ise, Deniz Erten, Eflatun, Sezen Aksu, Murat Güneş, İsra Gülümser gibi isimlerin şarkılarına yer verdiği, 6. stüdyo albümü Gül Kokusu GNL etiketiyle müzik marketlerdeki yerini aldı.
Burcu Güneş - Aşk Geçiyormuş İstanbul'dan Şarkı Sözleri
Kader deyip izlediğimiz
Bir şey var gizleyemediğimiz
Ne olduğunu bilemediğimiz
Bir şey var bir şey var

Bir gülüşün yeter hemen aklımdan neler geçer
Bil ki kurulmadı sana henüz en güzel cümleler
Eskimiş her şeyi bırakıp sana geliyorum
Bildiğim her şeyi unutup sana yürüyorum

Aşk geçiyormuş İstanbuldan
Aşk beni bulmuş yalnızlardan
Aşk tanımış kalp yarasından
Aşk

Yolladığın mesaj ne güzel diye ona bakıyorum
Biz diye başlayan her cümleyi çok seviyorum
Eskimiş her şeyi bırakıp sana geliyorum
Bildiğim her şeyi unutup sana yürüyorum

Şehr-i İstanbulLa raks eden
Bu aşk oyununu iyi bilen
Gel bana karşı iskeleden
Aşk geçiyormuş bu şehirden
İki kişilik bütün hissedilen
Kopma sakın bu mücadeleden

Biz senle tek beden
Tek kalp tek ruh tek replikten
Gel istersen tut ellerimden
Geçelim hemen kendimizden

Aşk geçiyormuş İstanbuldan
Aşk beni bulmuş yalnızlardan
Aşk tanımış kalp yarasından
Aşk

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »