Zeynep Casalini - Yanımda Kal Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zeynep Casalini - Yanımda Kal Sözleri, Zeynep Casalini - Yanımda Kal Şarkı Sözü, Zeynep Casalini - Yanımda Kal Lyrics, Zeynep Casalini - Yanımda Kal Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zeynep Cassalini Şarkı SözleriZeynep Casalini - Yanımda Kal şarkı sözlerinden önce Zeynep Cassalini ile ilgili kısa bilgi;

Zeynep Cassalini, 3 Ekim 1970, Türkiye doğumludur.

Annesi Oyuncu Deniz Türkali, babası ise İtalyan şarkıcı Ernesto Casalini'dir. Henüz 9 yaşındayken AKM ile tanışarak, sanat hayatına adım attı.

1985'te Bilsak Tiyatro Atölyesi'nde tiyatro çalışmalarına başlayan Zeynep Cassalini, Lisede öğrencisi iken 1988 yılında ev arkadaşı Yasemin Alkaya'nın teşvikiyle şarkı söylemeye başladı.

Sibel Alaş, Ferda Anıl Yarkın, Emel Müftüoğlu, Ajda Pekkan ve Sezen Aksu'nun vokalistligini yaptı. Sezen Aksu'nun Açıkhava Tiyatrosu konserlerinde davul çalarak ilgi topladı.
Zeynep Casalini - Yanımda Kal Şarkı Sözleri
[Hakan Girit]
Yarın bugünden zor
Yıllar gündüz gece gibi
Güller seni özler

[Zeynep Casalini]
Her an aklımda sen
Düzüm gecemde sen
Aynı şehirde ayrı günler
Sonunda hep ağlayan bir ben

[Hakan Girit]
Son kez baktım öylece
Uğraşıyım biter mi diye
Bekle günler geçer
Bekle bu aşk bize yeter
Yanımda kal yanımda kal

[Zeynep Casalini]
Yarın bugünden zor
Yıllar gündüz gece gibi
Güller seni özler

[Hakan Girit]
Bir gün çıkıp gelsen
O gün benim olsan
Aynı şehirde ayrı günler
Sonunda hep ağalayan bir ben

[düet]
Yenildik mi bu sefer bu veda niye
Korkmalıyım ilk kez
Neden sinsice yakar gözyaşlarım
Yıldızlarda bizim yolumuz aynı şehirde
Ayrı günler sonunda hep ağlayan bir ben
Yanımda kal yanımda kal yanımda kal
Son kez baktım öylece

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »