Zeynep Casalini - Tarif Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zeynep Casalini - Tarif Sözleri, Zeynep Casalini - Tarif Şarkı Sözü, Zeynep Casalini - Tarif Lyrics, Zeynep Casalini - Tarif Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zeynep Cassalini Şarkı SözleriZeynep Casalini - Tarif şarkı sözlerinden önce Zeynep Cassalini ile ilgili kısa bilgi;

Zeynep Cassalini, 3 Ekim 1970, Türkiye doğumludur.

Annesi Oyuncu Deniz Türkali, babası ise İtalyan şarkıcı Ernesto Casalini'dir. Henüz 9 yaşındayken AKM ile tanışarak, sanat hayatına adım attı.

1985'te Bilsak Tiyatro Atölyesi'nde tiyatro çalışmalarına başlayan Zeynep Cassalini, Lisede öğrencisi iken 1988 yılında ev arkadaşı Yasemin Alkaya'nın teşvikiyle şarkı söylemeye başladı.

Sibel Alaş, Ferda Anıl Yarkın, Emel Müftüoğlu, Ajda Pekkan ve Sezen Aksu'nun vokalistligini yaptı. Sezen Aksu'nun Açıkhava Tiyatrosu konserlerinde davul çalarak ilgi topladı.
Zeynep Casalini - Tarif Şarkı Sözleri
Günlük güneşlik değil hayat
Arada bir kızar ve kapar
Ne dedim ben anlamak için
Sağa sola bak anlatır biraz
Merak ediyorum
Galiba diyorum içimden

Biz sonuncu
Sen birinci
Diyen birileri var
Tarifin mümkün mü sözle
Sanki dünya öncelikle
Senin için dönüyor gibi ya
Ne kadar kalır can kafeste

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »