Zeynep Casalini - Hayat Kendisi Seçsin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zeynep Casalini - Hayat Kendisi Seçsin Sözleri, Zeynep Casalini - Hayat Kendisi Seçsin Şarkı Sözü, Zeynep Casalini - Hayat Kendisi Seçsin Lyrics, Zeynep Casalini - Hayat Kendisi Seçsin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zeynep Cassalini Şarkı SözleriZeynep Casalini - Hayat Kendisi Seçsin şarkı sözlerinden önce Zeynep Cassalini ile ilgili kısa bilgi;

Zeynep Cassalini, 3 Ekim 1970, Türkiye doğumludur.

Annesi Oyuncu Deniz Türkali, babası ise İtalyan şarkıcı Ernesto Casalini'dir. Henüz 9 yaşındayken AKM ile tanışarak, sanat hayatına adım attı.

1985'te Bilsak Tiyatro Atölyesi'nde tiyatro çalışmalarına başlayan Zeynep Cassalini, Lisede öğrencisi iken 1988 yılında ev arkadaşı Yasemin Alkaya'nın teşvikiyle şarkı söylemeye başladı.

Sibel Alaş, Ferda Anıl Yarkın, Emel Müftüoğlu, Ajda Pekkan ve Sezen Aksu'nun vokalistligini yaptı. Sezen Aksu'nun Açıkhava Tiyatrosu konserlerinde davul çalarak ilgi topladı.
Zeynep Casalini - Hayat Kendisi Seçsin Şarkı Sözleri
Kapıyı çarptım odadan çıktım
Bavullarımla yola koyuldum
Hiç sızlanmadım

Düşüp kırıldığında
Yapıştırma demedim mi kalbimi?
Hiç sevmedin mi?
Terk etmedin mi?

Biri olurda kalbinden vurulursa
Yere düşüp kırılırsa, ruhu incinirse
Bırak zaman geçsin
Hayat kendisi seçsin.

Bitti artık ne olursan ol
İster katil, ister aşk kılıcı ol
Ne fark eder.

Düşüp kırıldığında
Yapıştırma demedim mi kalbimi?
Hiç sevmedin mi?
Terk etmedin mi?

Biri olurda kalbinden vurulursa
Yere düşüp kırılırsa, ruhu incinirse
Bırak zaman geçsin
Hayat kendisi seçsin.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »