Zeynep Casalini - Delilik Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zeynep Casalini - Delilik Sözleri, Zeynep Casalini - Delilik Şarkı Sözü, Zeynep Casalini - Delilik Lyrics, Zeynep Casalini - Delilik Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zeynep Cassalini Şarkı SözleriZeynep Casalini - Delilik şarkı sözlerinden önce Zeynep Cassalini ile ilgili kısa bilgi;

Zeynep Cassalini, 3 Ekim 1970, Türkiye doğumludur.

Annesi Oyuncu Deniz Türkali, babası ise İtalyan şarkıcı Ernesto Casalini'dir. Henüz 9 yaşındayken AKM ile tanışarak, sanat hayatına adım attı.

1985'te Bilsak Tiyatro Atölyesi'nde tiyatro çalışmalarına başlayan Zeynep Cassalini, Lisede öğrencisi iken 1988 yılında ev arkadaşı Yasemin Alkaya'nın teşvikiyle şarkı söylemeye başladı.

Sibel Alaş, Ferda Anıl Yarkın, Emel Müftüoğlu, Ajda Pekkan ve Sezen Aksu'nun vokalistligini yaptı. Sezen Aksu'nun Açıkhava Tiyatrosu konserlerinde davul çalarak ilgi topladı.
Zeynep Casalini - Delilik Şarkı Sözleri
Delilik;kısa sürer çok
Pişmanlık uzun.
Kararın doğru gibidir,
Sonrası hüzün.

Birde bakarsın arkanı dönüp,
Kalmamış huzur.
Soru sormaz,akıl almaz,
Tükenir gücün.

Sevgilim bitmiş,
Aşkımız bizim çoktan bitmiş.
Gördüm ben yazık ki senin,
Gözlerin gitmiş.

Her bitiş gibi,
Bu da yeniden başlamak demek.
Şimdi artık,
Bana yeni şarkılar gerek.

Bir bitene çare yok,
Birde yitip gidene.
Asla inanmamalı,
Ben hep varım diyene.

Korktum böyle olacağından,
Ama hep bildim.
Şimdi bu neyin tasası?
Korkununda ecele yok ki faydası...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »