Toygar Işıklı - Gönlüm Göçebe Şarkı Sözleri

Sayfamızda Toygar Işıklı - Gönlüm Göçebe Sözleri, Toygar Işıklı - Gönlüm Göçebe Şarkı Sözü, Toygar Işıklı - Gönlüm Göçebe Lyrics, Toygar Işıklı - Gönlüm Göçebe Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Toygar Işıklı Şarkı SözleriToygar Işıklı - Gönlüm Göçebe şarkı sözlerinden önce Toygar Işıklı ile ilgili kısa bilgi;

Toygar Işıklı, 16 Nisan 1974, Gölcük, Kocaeli, Türkiye doğumludur.

Gölcük Barbaros Hayrettin Lisesi'ni bitirdi. Marmara Üniversitesi Müzik Eğitimi Bölümü Şan Anadalı mezunudur.

Daha çok film ve dizi müziği çalışmaları yapmaktadır. Klasik Türk Müziği üzerine Hasan Uçarsu, Kamran İnce, Pieter Snapper, David Osbon, Şehvar Beşiroğlu, Nail Yavuzoğlu gibi önemli besteci ve hocalar ile çalışmalarıda vardır.
Toygar Işıklı - Gönlüm Göçebe Şarkı Sözleri
Gönlüm göçebe
Ayaklarım ona uyar
Çok sevmekten korkarım canım yanar
Bedenine saplanan hançeri çekip çıkarır gibi

Sıyrıldın korkularımdan
Onu ölüm gibi düşman saydım

Yalın ayak dikenlere,taşlara basa basa yürüdüm
Bu yükü sırtımdan attım
Aşkın gürültüsüyle sağır oldum yoruldum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »