Toygar Işıklı - Gel Etme Yar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Toygar Işıklı - Gel Etme Yar Sözleri, Toygar Işıklı - Gel Etme Yar Şarkı Sözü, Toygar Işıklı - Gel Etme Yar Lyrics, Toygar Işıklı - Gel Etme Yar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Toygar Işıklı Şarkı SözleriToygar Işıklı - Gel Etme Yar şarkı sözlerinden önce Toygar Işıklı ile ilgili kısa bilgi;

Toygar Işıklı, 16 Nisan 1974, Gölcük, Kocaeli, Türkiye doğumludur.

Gölcük Barbaros Hayrettin Lisesi'ni bitirdi. Marmara Üniversitesi Müzik Eğitimi Bölümü Şan Anadalı mezunudur.

Daha çok film ve dizi müziği çalışmaları yapmaktadır. Klasik Türk Müziği üzerine Hasan Uçarsu, Kamran İnce, Pieter Snapper, David Osbon, Şehvar Beşiroğlu, Nail Yavuzoğlu gibi önemli besteci ve hocalar ile çalışmalarıda vardır.
Toygar Işıklı - Gel Etme Yar Şarkı Sözleri
Gel etme yar beni koyma elde
Toprağını suyunu yitirme
Kanayan yaramı incitme
Ben değilim bende
Duman oldum günah değilmi bana
Ne ettimki neler buldum
Kolum Kanadım kırdın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »