Toygar Işıklı - Ben Kötü Biri Değilim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Toygar Işıklı - Ben Kötü Biri Değilim Sözleri, Toygar Işıklı - Ben Kötü Biri Değilim Şarkı Sözü, Toygar Işıklı - Ben Kötü Biri Değilim Lyrics, Toygar Işıklı - Ben Kötü Biri Değilim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Toygar Işıklı Şarkı SözleriToygar Işıklı - Ben Kötü Biri Değilim şarkı sözlerinden önce Toygar Işıklı ile ilgili kısa bilgi;

Toygar Işıklı, 16 Nisan 1974, Gölcük, Kocaeli, Türkiye doğumludur.

Gölcük Barbaros Hayrettin Lisesi'ni bitirdi. Marmara Üniversitesi Müzik Eğitimi Bölümü Şan Anadalı mezunudur.

Daha çok film ve dizi müziği çalışmaları yapmaktadır. Klasik Türk Müziği üzerine Hasan Uçarsu, Kamran İnce, Pieter Snapper, David Osbon, Şehvar Beşiroğlu, Nail Yavuzoğlu gibi önemli besteci ve hocalar ile çalışmalarıda vardır.
Toygar Işıklı - Ben Kötü Biri Değilim Şarkı Sözleri
Senelerdir Fark Etmeden Mecburiyetler Biriktirdim
Kopamadım Hiç Birinden Kimse Kırılmasın İstedim
Üzerine Eklendikçe Daha Da Zor Geldi Günler
Bazen Yalan Söyledim
Bazen Doğruyu Seçmedim
Ama Konuşunca Kendimle Aslında Ben Kötü Biri Değilim
Bazen Yalan Söyledim
Bazen Doğruyu Seçmedim
Konuşunca Kendimle Aslında Hiç Kötü Biri Değilim
Ben Kötü Biri Değilim
Sadece Sessizliği Bilirim
Kaç Kelime Kaldı Ki İçimde Bana Ait İyiye Dair
Ben Kötü Biri Değilim
Sadece Sessizliği Bilirim
İnan Ki Çok Kelime Bulurum İçimde Bana Ait İyiye Dair
Hep İçimden Geldiği Gibi Yaşadığımı Söyledim
Aslında Çoğu Zaman Ben İçimde Neler Biriktirdim
Üzerine Eklendikçe Daha Da Acıttı Tüm Dertler

Mutlu Sansınlar İstedim
Bazen Üzüntümü Gizledim
Konuşunca Kendimle Aslında Ben Kötü Biri Değilim
Mutlu Sansınlar İstedim
Bazen Üzüntümü Gizledim
Konuşunca Kendimle Aslında Hiç Kötü Biri Değilim
Bu Benim Sıfırı Kaçıncı Tüketişim
Bilen Biliyor Ya Ben Hiç Bir Zaman Mutlu Değildim
Ben Kötü Biri Değilim
Sadece Sessizliği Bilirim
Kaç Kelime Kaldı Ki İçimde Bana Ait İyiye Dair.
Ben Kötü Biri Değilim
Sadece Sessizliği Bilirim
İnanki Çok Kelime Bulurum İçimde Bana Ait İyiye Dair
Ben Kötü Biri Değilim
Sadece Sessizliği Bilirim
Kaç Kelime Kaldı Ki İçimde Bana Ait İyiye Dair
Ben Kötü Biri Değilim
Sadece Sessizliği Bilirim
İnan Ki Çok Kelime Bulurum İçimde Bana Ait İyiye Dair

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »