Toygar Işıklı - Bana Her Şey Uzak Şarkı Sözleri

Sayfamızda Toygar Işıklı - Bana Her Şey Uzak Sözleri, Toygar Işıklı - Bana Her Şey Uzak Şarkı Sözü, Toygar Işıklı - Bana Her Şey Uzak Lyrics, Toygar Işıklı - Bana Her Şey Uzak Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Toygar Işıklı Şarkı SözleriToygar Işıklı - Bana Her Şey Uzak şarkı sözlerinden önce Toygar Işıklı ile ilgili kısa bilgi;

Toygar Işıklı, 16 Nisan 1974, Gölcük, Kocaeli, Türkiye doğumludur.

Gölcük Barbaros Hayrettin Lisesi'ni bitirdi. Marmara Üniversitesi Müzik Eğitimi Bölümü Şan Anadalı mezunudur.

Daha çok film ve dizi müziği çalışmaları yapmaktadır. Klasik Türk Müziği üzerine Hasan Uçarsu, Kamran İnce, Pieter Snapper, David Osbon, Şehvar Beşiroğlu, Nail Yavuzoğlu gibi önemli besteci ve hocalar ile çalışmalarıda vardır.
Toygar Işıklı - Bana Her Şey Uzak Şarkı Sözleri
Yine ay doğuyor
Yine günler uzak
Uzanır geceler ah hüzüne
Dolanır uykudan sabaha

Günler geçiyor
Bana her şey uzak
Dökülür yeni bir yaprak daha
Vururken yüzüme sonbahar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »