Şenay Lambaoğlu - Kelimeler Şarkı Sözleri

Sayfamızda Şenay Lambaoğlu - Kelimeler Sözleri, Şenay Lambaoğlu - Kelimeler Şarkı Sözü, Şenay Lambaoğlu - Kelimeler Lyrics, Şenay Lambaoğlu - Kelimeler Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Şenay Lambaoğlu Şarkı SözleriŞenay Lambaoğlu - Kelimeler şarkı sözlerinden önce Şenay Lambaoğlu ile ilgili kısa bilgi;

Düzenlemelerini Ercüment Orkut'un yaptığı ilk solo albüm çalışmasının stüdyo kayıtlarını 2012 yılında tamamlayan Şenay Lambaoğlu, ilk solo albümünün kayıtlarında Davulda Ediz Hafızoğlu, Gitarda Cem Tuncer, Piyanoda Ercüment Orkut, Kontrbasda Kağan Yıldız, Bas Gitarda Eylem Pelit ve Saksafonda Yahya Dai ile çalıştı. Böylece İlk albümü, 2012 yılında Ada Müzik etiketi ile müzikseverlerin beğenisine sunuldu.

Şenay Lambaoğlu'nun ikinci albümü ise Zarf Tümleci adıyla, 2014 yılı Mayıs ayında DMC etiketiyle çıktı.

2005 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'de yüksek lisansını tamamladı. 2007 yılında Cem Koksal'a ait Siyah Beyaz Masallar adında Türkçe sözlü bir rock albümünde yer aldı. 2009 yılında İstanbul Caz Festivalinde Nilüfer Verdi ve Andreas Buchmann ile aynı sahneyi paylastı.
Şenay Lambaoğlu - Kelimeler Şarkı Sözleri
Kelimeler vardır
Canımı yakan
Kelimeler vardır
Anlamını aşan
Ama sen beni anlardın
Ve her defasında açardın kapılarımı
Sevmek bazen yürek ister
En fazla da güven bekler
Ama ben sana yetmedim

Ve sen hiç direnmedin karşımda
Şimdi kelimelerin gücü adına
Susuyorum ve gidiyorum
Yürüdüğüm o boş sokaklara
İçimi kusuyorum ve akıtıyorum zehirimi
Aslında biraz da utanıyorum
Düştüğüm şu durumlara
Sanki biraz da abartıyorum
Sesim yankılandıkça kulağıma

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »