Reyhan Karaca - Ağlayamam Şarkı Sözleri

Sayfamızda Reyhan Karaca - Ağlayamam Sözleri, Reyhan Karaca - Ağlayamam Şarkı Sözü, Reyhan Karaca - Ağlayamam Lyrics, Reyhan Karaca - Ağlayamam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Reyhan Karaca Şarkı SözleriReyhan Karaca - Ağlayamam şarkı sözlerinden önce Reyhan Karaca ile ilgili kısa bilgi;

Reyhan Karaca, 8 Kasım 1970 İstanbul, Türkiye doğumludur.

Yeşilçam oyuncularından Ahmet Karaca'nın kızıdır.

Birçok ünlü isime vokal ve enstrüman ile eşlik eden ve Türk pop müziğin buğulu sesi olarak bilinen sanatçı profesyonel müzik hayatına 1987 yılında başladı.

Mezun olduğu İstanbul Teknik Üniversitesi Devlet Konservatuarında üç yıl kabak kemane dersleri vererek öğrenci yetiştirdi.

2009 yılında Dünya Radyo'da radyo programına başladı.

2013 yılında Türkiye'nin ilk ünlüler orkestrası olan Extra Orchestra üyesidir...
Reyhan Karaca - Ağlayamam Şarkı Sözleri
Sen hiç benim olmadın ki hiç olmadın
Bile bile yinede seni yaşadım
Ne fark eder gitse derdim
Ne fark eder gün gelip bitse

Ayrılıklar her zaman kolay gelirdi
Öncekiler demek ki gerçek değildi
Zaman çare olur zannettim
Aldanmışım meğer yaram derin

Ağlayamam bütün suç bende ağlayamam
Gizli gizli yanan yangınsın anlatamam
Hasretini hiç kimselerle paylaşamam
Ağlayamam bütün suç bende ağlayamam

Sen hiç benim olmadın ki hiç olmadın
Bile bile yinede seni yaşadım
Ne fark eder gitse derdim
Ne fark eder gün gelip bitse

Ağlayamam bütün suç bende ağlayamam
Gizli gizli yanan yangınsın anlatamam
Hasretini hiç kimselerle paylaşamam
Ağlayamam bütün suç bende ağlayamam

Ağlayamam
Bütün suç bende ağlayamam
İçten içe acı demlenir haykıramam

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »