Emir - Yaylı Yatak Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emir - Yaylı Yatak Sözleri, Emir - Yaylı Yatak Şarkı Sözü, Emir - Yaylı Yatak Lyrics, Emir - Yaylı Yatak Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emir Şarkı SözleriEmir - Yaylı Yatak şarkı sözlerinden önce Emir ile ilgili kısa bilgi;

Emir Sevinç yada bilinen ismiyle Emir, 7 Eylül 1980 İstanbul, Türkiye doğumludur.

Emir’e albümde söz ve müziği kendisine ait olan, albüme de ismini veren ‘Ben Sen Olamam’ şarkısını, çok benzetildiği ünlü sanatçı Tarkan vermiştir.

Emir, albümünü Tarkan'ın sahibi olduğu yapım şirketi HİTT Müzik'ten çıkarmıştır.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunudur.

Emir’le dostluğu yıllar öncesine dayanan Aysel Gürel, hasta yatağında iken kendisine, “Elebaşı” isimli şarkısını verdi...

Harun Kolçak ise kendi albümü için yazdığı “Anladım” isimli şarkısını hediye etti…
Emir - Yaylı Yatak Şarkı Sözleri
Kıvırma sağa sola sallanarak
Sanırsın yaylı yatak
Kolay mı kalbimi parçalamak
Aldığın yerde bırak

Çabucak!
Alttan aldım her durumda
Ben sarıldım sen darıldın
Yerle bir ettin öz güvenimi

Öyle bir lüksün var mı sandın
Bunalttı paranoyalar
Çoğaldı aramamalar
Bana sorarsan bitmiş çoktan

Belli ki buraya kadar.
Kıvırma sağa sola sallanarak
Sanırsın yaylı yatak
Kolay mı kalbimi parçalamak

Aldığın yerde bırak
Kıvırma sağa sola sallanarak
Sanırsın yaylı yatak
Kolay mı kalbimi parçalamak
Aldığın yerde bırak
Çabucak

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »