Emir - Bi Ağla Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emir - Bi Ağla Sözleri, Emir - Bi Ağla Şarkı Sözü, Emir - Bi Ağla Lyrics, Emir - Bi Ağla Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emir Şarkı SözleriEmir - Bi Ağla şarkı sözlerinden önce Emir ile ilgili kısa bilgi;

Emir Sevinç yada bilinen ismiyle Emir, 7 Eylül 1980 İstanbul, Türkiye doğumludur.

Emir’e albümde söz ve müziği kendisine ait olan, albüme de ismini veren ‘Ben Sen Olamam’ şarkısını, çok benzetildiği ünlü sanatçı Tarkan vermiştir.

Emir, albümünü Tarkan'ın sahibi olduğu yapım şirketi HİTT Müzik'ten çıkarmıştır.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunudur.

Emir’le dostluğu yıllar öncesine dayanan Aysel Gürel, hasta yatağında iken kendisine, “Elebaşı” isimli şarkısını verdi...

Harun Kolçak ise kendi albümü için yazdığı “Anladım” isimli şarkısını hediye etti…
Emir - Bi Ağla Şarkı Sözleri
Yola çıktım
Bir nefeste dinderemedim öfkemi
Geri döndüm soru bürünce
Kandıramadım kalbimi
Kendimden çok sevmiştim
Sensiz karaya vurdum sanki
Resimlerine baktım dün
Ağla bi ağla bi ağla

Anladım özlemişim
Ne zamandır görmeyi beklemişim
Heyecanlandım yine karşında
Anladım Özlemişim
Nedense gerçeği görmemişim
Senden uzakta bir dünya
Yokmuş aslında

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »