Emir - Anladım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emir - Anladım Sözleri, Emir - Anladım Şarkı Sözü, Emir - Anladım Lyrics, Emir - Anladım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emir Şarkı SözleriEmir - Anladım şarkı sözlerinden önce Emir ile ilgili kısa bilgi;

Emir Sevinç yada bilinen ismiyle Emir, 7 Eylül 1980 İstanbul, Türkiye doğumludur.

Emir’e albümde söz ve müziği kendisine ait olan, albüme de ismini veren ‘Ben Sen Olamam’ şarkısını, çok benzetildiği ünlü sanatçı Tarkan vermiştir.

Emir, albümünü Tarkan'ın sahibi olduğu yapım şirketi HİTT Müzik'ten çıkarmıştır.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunudur.

Emir’le dostluğu yıllar öncesine dayanan Aysel Gürel, hasta yatağında iken kendisine, “Elebaşı” isimli şarkısını verdi...

Harun Kolçak ise kendi albümü için yazdığı “Anladım” isimli şarkısını hediye etti…
Emir - Anladım Şarkı Sözleri
Boşuna yağmurda yürüme
Kurtulamazsın günahlardan
Rüzgardan medet umma
Arınamaz tenin kokumdan
Dalgaları suçlama sakın
Sen daldın o denizlere
Bir zaman aşıp gittiğin dağlara

Şimdi kin besleme
Zaman yaralara ilaçtır
Sen hiç yaram olmadın
Bu kapı sana hep açıktır
Neden bir türlü bulamadın
Anladım gelmek istemiyorsun
Offff sen bu işten vazgeçiyorsun
Ahhh anladım gelmek istemiyorsun
Offf sen bu sevdadan kaçıyorsun

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »