Yüksek Sadakat - Kafile Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yüksek Sadakat - Kafile Sözleri, Yüksek Sadakat - Kafile Şarkı Sözü, Yüksek Sadakat - Kafile Lyrics, Yüksek Sadakat - Kafile Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yüksek Sadakat Şarkı SözleriYüksek Sadakat - Kafile şarkı sözlerinden önce Yüksek Sadakat ile ilgili kısa bilgi;

İlk olarak 1997 yılında Filinta adıyla kurulan grup, 2004 yılında ise Yüksek Sadakat olarak ismini değiştirdi.Grubun temelleri şarkı yazarı ve bas gitarist Kutlu Özmakinacı tarafından atıldı.

Vokalde Selçuk Sami Cingi, gitarda Serkan Özgen, bas gitarda Kutlu Özmakinacı, tuşlu çalgılarda Uğur Onatkut ve davulda Alpay Şalt bulunmaktadır. Son olarak grupta baterist değişikliği yaşanmış, Alpay Şalt'ın yerine eski bateristleri Sefa Deniz Alemdar gruba dahil olmuştur.

Yüksek Sadakat - Kafile Şarkı Sözleri
Bendeki bu ateş sönmeden
Mevsim yazdan hazana dönmeden
Gözlerine uykular inmeden
Göğsüne yatır beni düşlere götür beni..

Aşk bu cana bedenden hak ise
Can ne cami çeker ne kilise
Ten sönmeden bitmez bu hadise
Beni yanlış anlama şikayetim yok ama
Ben aşkı böyle bildim gel merhem ol yarama

Ben hem kalp hem bedenim
Nefestir ruhum benim
Aşk şarabı içerim
Tez gelse de ecelim

Ben hem kalp hem bedenim
Ateşten ruhum benim
Aşk şarabı içelim
Kendimizden geçelim

Bir ömür böyle geçmez ah ile
Ağlasan da gülsen de nafile
Sen dursan da yürür bu kafile
Beni yanlış anlama şikayetim yok ama
Ben aşkı böyle bildim gel merhem ol yarama

Ben hem kalp hem bedenim
Nefestir ruhum benim
Aşk şarabı içerim
Tez gelse de ecelim

Ben hem kalp hem bedenim
Ateşten ruhum benim
Aşk şarabı içelim
Kendimizden geçelim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »