Yüksek Sadakat - Hiçbir Şey Yerini Tutamaz Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yüksek Sadakat - Hiçbir Şey Yerini Tutamaz Sözleri, Yüksek Sadakat - Hiçbir Şey Yerini Tutamaz Şarkı Sözü, Yüksek Sadakat - Hiçbir Şey Yerini Tutamaz Lyrics, Yüksek Sadakat - Hiçbir Şey Yerini Tutamaz Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yüksek Sadakat Şarkı SözleriYüksek Sadakat - Hiçbir Şey Yerini Tutamaz şarkı sözlerinden önce Yüksek Sadakat ile ilgili kısa bilgi;

İlk olarak 1997 yılında Filinta adıyla kurulan grup, 2004 yılında ise Yüksek Sadakat olarak ismini değiştirdi.Grubun temelleri şarkı yazarı ve bas gitarist Kutlu Özmakinacı tarafından atıldı.

Vokalde Selçuk Sami Cingi, gitarda Serkan Özgen, bas gitarda Kutlu Özmakinacı, tuşlu çalgılarda Uğur Onatkut ve davulda Alpay Şalt bulunmaktadır. Son olarak grupta baterist değişikliği yaşanmış, Alpay Şalt'ın yerine eski bateristleri Sefa Deniz Alemdar gruba dahil olmuştur.

Yüksek Sadakat - Hiçbir Şey Yerini Tutamaz Şarkı Sözleri
Bende senden başka bir ben yok ki
Seni düşünmek namaz
Hiçbir şey yerini tutamaz
Nefes kadar yeni, günah kadar eski
Alıp götürecek seni
İçinde bekleyen gemi
Gitme

Rüyamda bir balıkla tanıştım
Onunla senden benden
Göç etmekten konuştum
Biraz garip şimdi bakınca
Hayvanlar konuşamaz
İnsanlar duymadıkça
Gitme, ne olur gitmebu yüzden gitme
Sen gidersen çöl gelir
Çekirgeler beni alır
Gitme bu yüzden gitme
Bende senden başka bir ben yok ki
Seni düşünmek namaz

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »