Tuğba Özerk - Eros Şarkı Sözleri

Sayfamızda Tuğba Özerk - Eros Sözleri, Tuğba Özerk - Eros Şarkı Sözü, Tuğba Özerk - Eros Lyrics, Tuğba Özerk - Eros Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Tuğba Özerk Şarkı SözleriTuğba Özerk - Eros şarkı sözlerinden önce Tuğba Özerk ile ilgili kısa bilgi;

Tuğba Özerk, 4 Haziran 1980, İzmir doğumludur...

1992 yılında ilk geri vokal deneyimini 12 yaşında Sezen Aksu'yla beraber yapmıştır. Okul hayatı bittikten sonra İstanbul’a taşınan sanatçı aralarında Ege, Deniz Seki gibi isimler bulunan sanatçılara geri vokal yaptı.

Aşk yarası' adlı şarkısıyla uzun süre radyolarda liste başlarında yer aldı.

2005 Altın Kelebek Ödül Töreninde Umut Vaadeden Genç Yıldız ödülünü almıştır.
Tuğba Özerk - Eros Şarkı Sözleri

Gün gelir aşksızlıktan durur
O Çok güvendiğin kalbin
Ben huzur aradım sen kusur
Anılar Eros senide vurur

Ta zamanların senin olsun
Taş kalpler senide yorsun
Ağlamalarım geçti iç çeke çeke
Şimdi utanmadan özledim mi diyorsun

Ne bulursa tok karınla yiyenler
Aşkı göz görüp geçerler
Uzak dursunlar hepsi benden
Gördüğü her kadraja poz verenler

Sıkıldım bu işin sonu çok zor
Acının hafifleticisi yok mu
Tıkıldım kaldım bu deli kalbime
Senin adın yok mu

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »