Tuğba Özerk - Bitter Çikolata Şarkı Sözleri

Sayfamızda Tuğba Özerk - Bitter Çikolata Sözleri, Tuğba Özerk - Bitter Çikolata Şarkı Sözü, Tuğba Özerk - Bitter Çikolata Lyrics, Tuğba Özerk - Bitter Çikolata Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Tuğba Özerk Şarkı SözleriTuğba Özerk - Bitter Çikolata şarkı sözlerinden önce Tuğba Özerk ile ilgili kısa bilgi;

Tuğba Özerk, 4 Haziran 1980, İzmir doğumludur...

1992 yılında ilk geri vokal deneyimini 12 yaşında Sezen Aksu'yla beraber yapmıştır. Okul hayatı bittikten sonra İstanbul’a taşınan sanatçı aralarında Ege, Deniz Seki gibi isimler bulunan sanatçılara geri vokal yaptı.

Aşk yarası' adlı şarkısıyla uzun süre radyolarda liste başlarında yer aldı.

2005 Altın Kelebek Ödül Töreninde Umut Vaadeden Genç Yıldız ödülünü almıştır.
Tuğba Özerk - Bitter Çikolata Şarkı Sözleri

Güzel, demli, yanık canım tuzlu tenine
Bitter çikolatam benim gel geceme
Hastayım gülüşüne ayva göbeğine
Acı çikolatam benim gel geceme

Aşk mı meşk mi hepsi bende
Gölgem bile sahilde sevişir senle
Gün olur güzelim devran döner
Gelirsin tıpış tıpış son seferle

Mecbursun kaderine
Mahkum oldun müebbete
İstesen de istemesen de
Canın çeker, beni her nefeste

İstesen de istemesen de
Canın çeker beni her nefeste

Güzel, demli, yanık canım tuzlu tenine
Bitter çikolatam benim gel geceme
Hastayım gülüşüne ayva göbeğine
Acı çikolatam benim gel geceme

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »