Tuğba Özerk - Aklımda Sen Vardın Şarkı Sözleri

Sayfamızda Tuğba Özerk - Aklımda Sen Vardın Sözleri, Tuğba Özerk - Aklımda Sen Vardın Şarkı Sözü, Tuğba Özerk - Aklımda Sen Vardın Lyrics, Tuğba Özerk - Aklımda Sen Vardın Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Tuğba Özerk Şarkı SözleriTuğba Özerk - Aklımda Sen Vardın şarkı sözlerinden önce Tuğba Özerk ile ilgili kısa bilgi;

Tuğba Özerk, 4 Haziran 1980, İzmir doğumludur...

1992 yılında ilk geri vokal deneyimini 12 yaşında Sezen Aksu'yla beraber yapmıştır. Okul hayatı bittikten sonra İstanbul’a taşınan sanatçı aralarında Ege, Deniz Seki gibi isimler bulunan sanatçılara geri vokal yaptı.

Aşk yarası' adlı şarkısıyla uzun süre radyolarda liste başlarında yer aldı.

2005 Altın Kelebek Ödül Töreninde Umut Vaadeden Genç Yıldız ödülünü almıştır.
Tuğba Özerk - Aklımda Sen Vardın Şarkı Sözleri

Hasret Sardı Dört Bir Yanı
İçim Titriyor Bakma Sevdalı
Ya Ayrılığa Alışmalı
Yada Oturup Hasrete Karışmalı
Çek Bi Okka Acı Ordan Kan Durmadan
Hüzünleri Dök Masaya En Kralından
Merhem Bulamadım Bu Kuytu Kırgınlığa
Ben Artık Anladım Bu Kış Kavuşmaz Bahara
Benden Sonra Sen Kimlere Kalırsın
Sevgili Olamadık Arkadaş Kalamadık
Ardından Hala Yatağım Dağınık

Hasret Sardı Dört Bir Yanı
İçim Titriyor Bakma Sevdalı
Ya Ayrılığa Alışmalı
Yada Oturup Hasrete Karışmalı
Çek Bir Okka Acı Ordan Kan Durmadan
Hüzünleri Dök Masaya En Kralından
Merhem Bulamadım Bu Kuytu Kırgınlığa
Ben Artık Anladım Bu Kış Kavuşmaz Bahara
Bas Git Diyor Şeytan Aklımda Sen Varsın
Benden Sonra Sen Kimlere Kalırsın
Sevgili Olamadık Arkadaş Kalamadık
Ardından Hala Yatağım Dağınık
Sevgili Olamadık Arkadaş Kalamadık
Ardından Hala Yatağım Dağınık

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »