Soner Sarıkabadayı - Çözüm Şarkı Sözleri

Sayfamızda Soner Sarıkabadayı - Çözüm Sözleri, Soner Sarıkabadayı - Çözüm Şarkı Sözü, Soner Sarıkabadayı - Çözüm Lyrics, Soner Sarıkabadayı - Çözüm Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Soner Sarıkabadayı Şarkı SözleriSoner Sarıkabadayı - Çözüm şarkı sözlerinden önce Soner Sarıkabadayı ile ilgili kısa bilgi;

Soner Sarıkabadayı,8 Aralık 1978 tarihinde Kahramanmaraş'ın Pazarcık doğumludur.... Türk pop müzik sanatçısı ve söz yazarı.

2008 yılında sınavlara giren Sarıkabadayı, Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi Klasik Gitar bölümünü kazanır ve aynı yıl bu bölümden mezun olmuştur.

2001 yılında "Kara"adlı albümle müzik dünyasına adım atmıştır.. Bu albümden istediği başarıyı elde edemeyen Soner Sarıkabadayı, 2009 yılında çıkardığı Buz adlı albümüyle büyük başarı elde etmiştir.

Söz yazarlığı da yapan Sarıkabadayı, sanatçılara verdiği besteleri ile de ses getirmiştir.

2009 yılında Pal Fm Yılın En İyi Söz ve Bestecisi Ödülünü almıştır.
Soner Sarıkabadayı - Çözüm Şarkı Sözleri
Çok yogun hasret, cok yakin...
Çok sade ayrilik, cok yalin...
Yalan olmaz, cok uzuldum.
Tasiyorum hala seni.
Bir aksam da olur...
Ya da gunes dogarken, sen sec...

Sen gelsen de olur.
Ben gelsem de olur, sen sec...
Çozum ayrilik degilmis!
Ayrildim biliyorum...
İki gozum doldu tasti.
Bak hala seviyorum...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »