Sezgin Büyük - Sevmiyor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sezgin Büyük - Sevmiyor Sözleri, Sezgin Büyük - Sevmiyor Şarkı Sözü, Sezgin Büyük - Sevmiyor Lyrics, Sezgin Büyük - Sevmiyor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sezgin Büyük Şarkı SözleriSezgin Büyük - Sevmiyor şarkı sözlerinden önce Sezgin Büyük ile ilgili kısa bilgi;

Sezgin Büyük, Cengiz Kurtoğlu ve Ebru Gündeş gibi sanatçılar için şarkılar bestelemiş ve Salacak'ta Rubin Bar'da canlı müzik yapmış bir müzisyendir.

Sanatçı hakkında daha geniş bilgi, en kısa sürede paylaşılacaktır...
Sezgin Büyük - Sevmiyor Şarkı Sözleri
Kırdın içimdeki küçücük hevesi
Attın içimdeki küçücük sevinci
Beklemezdim doğrusu senden bu sözleri
Nasıl vurdun nasıl kırdın
Hiç için sızlamadı mı
Nasıl vurdun nasıl kıydın
Hiç için sızlamadı mı
Sevdiğien bu sözleri
İlk defa böylesi mutluydum
Seninle paylaşmak için dövündüm durdum

Sevmiyor artık sevmiyor
Görmüyor bakıp görmüyor
Bilmiyor beni bilmiyor
Kör olmuş gözleri

Yıktın bütün dünyamı
Hayal evimi
Yaktın yüreğimi
Hiç affetmem seni

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »