Sezgin Büyük - Küs Müsün Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sezgin Büyük - Küs Müsün Sözleri, Sezgin Büyük - Küs Müsün Şarkı Sözü, Sezgin Büyük - Küs Müsün Lyrics, Sezgin Büyük - Küs Müsün Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sezgin Büyük Şarkı SözleriSezgin Büyük - Küs Müsün şarkı sözlerinden önce Sezgin Büyük ile ilgili kısa bilgi;

Sezgin Büyük, Cengiz Kurtoğlu ve Ebru Gündeş gibi sanatçılar için şarkılar bestelemiş ve Salacak'ta Rubin Bar'da canlı müzik yapmış bir müzisyendir.

Sanatçı hakkında daha geniş bilgi, en kısa sürede paylaşılacaktır...
Sezgin Büyük - Küs Müsün Şarkı Sözleri
Yok çaresi yok seni seviyorum
Sensiz olamıyorum
Yemin ediyorum herşey yolunda gidecek
Sana diyorum bu aşk bitmeyecek
Hadi yeniden başlayalım

Ayrılığa bir nokta koyalım
Bulalım bir yol bulalım
İkimiz mutlu olalım
Küs küs müsün benimle
Gül gülümsün bir tane
Birsin ikisi yok asla
Olmaz başkası kalbimde
Var çaresi var
Sensin biliyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »