Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Sözleri, Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Şarkı Sözü, Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Lyrics, Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selçuk Balcı Şarkı SözleriSelçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani şarkı sözlerinden önce Selçuk Balcı ile ilgili kısa bilgi;

Selçuk Balcı, 4 Temmuz 1988, Çayeli, Rize doğumludur...

İlk okulu burada tamamladıktan sonra ailesiyle birlikte Ankara'ya yerleşti. Çocukluğundan beri bağlama çalan Selçuk Balcı, lise yıllarında ise kemençeye merak saldı. Kendini bu konuda yetiştirdikten sonra birçok Karadenizli şarkıcıya kemençe çalarak eşlik etti.

Patika isimli ilk albümünü 2011 yılında Kalan Müzik etiketiyle çıkardı. 2 yıllık bir aranın ardından, 2013 yılında Mila isimli ikinci albümünü yine Kalan Müzik etiketiyle piyasaya çıkardı.

Ağustos 2013 tarihinde bir önceki albüm gibi Kalan Müzik etiketiyle piyasaya çıktı. Albümde 12 şarkı yer aldı. Albümde bulunan şarkılardan bir tanesinin sözlerini annesi yazdı. Albüm genel olarak Karadeniz yöresine ait anonim türkü ile horon melodilerinden ve Selçuk Balcı'nın kendi bestelerinden oluştu.
Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Şarkı Sözleri
Bazı bazı odalara gelurdun
Koynundan çıkarup ceviz verurdun, oy
Bazi bazi odalara gelurdun
Koynundan çıkarup ceviz verurdun, oyy
Bu dünyada seni benim bilurdum
Ah ola sevdaluk yaktun canumi, oyyy
Giydurduler sana beyaz duvağıyı
Nasıl ayırdılar etle tırnağu oyyy
Neler bilur bizum köyün ırmağuu

Ah ola sevdaluk yaktun canumi oyyy
Bu dağlara gelmemun ben onun canani
İki sebebi vardur hani sevduğum hani
Birisi karlı dağlar ben onun, cananu
Birida nazlu yardur hani sevduğum hani
Yaylanun cimenleri ben onun canani
Kuramadı bi kardan hani sevduğum hani
Ne haber var sevduğum ben onun cananu
Verane yaylardan hanu sevduğum hani
Giydum caruklarımu ben onun canani
Gel bağla bağlarini hani sevduğum hani
Buraktım gideyrum ben onun cananu
Git o yaylarını hanu sevduğum hani

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »