Selçuk Balcı - Gel Sar Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selçuk Balcı - Gel Sar Beni Sözleri, Selçuk Balcı - Gel Sar Beni Şarkı Sözü, Selçuk Balcı - Gel Sar Beni Lyrics, Selçuk Balcı - Gel Sar Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selçuk Balcı Şarkı SözleriSelçuk Balcı - Gel Sar Beni şarkı sözlerinden önce Selçuk Balcı ile ilgili kısa bilgi;

Selçuk Balcı, 4 Temmuz 1988, Çayeli, Rize doğumludur...

İlk okulu burada tamamladıktan sonra ailesiyle birlikte Ankara'ya yerleşti. Çocukluğundan beri bağlama çalan Selçuk Balcı, lise yıllarında ise kemençeye merak saldı. Kendini bu konuda yetiştirdikten sonra birçok Karadenizli şarkıcıya kemençe çalarak eşlik etti.

Patika isimli ilk albümünü 2011 yılında Kalan Müzik etiketiyle çıkardı. 2 yıllık bir aranın ardından, 2013 yılında Mila isimli ikinci albümünü yine Kalan Müzik etiketiyle piyasaya çıkardı.

Ağustos 2013 tarihinde bir önceki albüm gibi Kalan Müzik etiketiyle piyasaya çıktı. Albümde 12 şarkı yer aldı. Albümde bulunan şarkılardan bir tanesinin sözlerini annesi yazdı. Albüm genel olarak Karadeniz yöresine ait anonim türkü ile horon melodilerinden ve Selçuk Balcı'nın kendi bestelerinden oluştu.
Seçuk Balcı - Gel Sar Beni Şarkı Sözleri
Dertlerimi taşırım
Dünyanın hamaliyim
Her gelen kırdı beni
Sanki incir dalıyım..

Gel sar beni , sar beni
Seviyorsan al beni
Yaktın yüreğimi
Söndüremez kar beni..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »