Mustafa Ceceli - Aşkım Benim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Mustafa Ceceli - Aşkım Benim Sözleri, Mustafa Ceceli - Aşkım Benim Şarkı Sözü, Mustafa Ceceli - Aşkım Benim Lyrics, Mustafa Ceceli - Aşkım Benim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Mustafa Ceceli Şarkı SözleriMustafa Ceceli- Aşkım Benim şarkı sözlerinden önce Mustafa Ceceli ile ilgili kısa bilgi;

Mustafa Ceceli, 2 Kasım 1980, Ankara doğumludur...

Mustafa Ceceli altı yaşında piyano çalmaya başladı ve tam iki yıl piyano eğitimi aldı.

Henüz 8 yaşında iken TRT ekranlarında yayınlanan Köy Doktoru isimli bir dizide 13 bölüm rol alarak, küçük yaşta oyunculuk yaptı.

Yeditepe Üniversitesi İşletme Bölümü’nü kazanınca İstanbul'a geldi ve Cenk Eren’in vokalistliğini yapan Merih Ermakastar’ın şarkılarına düzenlemeler yaparak profesyonel aranjörlük hayatına adım attı.

16.Kral TV Müzik ödülleri gecesinde En İyi Erkek Sanatçı ve En İyi Albüm ödüllerine layık görüldü
Mustafa Ceceli Aşkım Benim Şarkı Sözleri
Kırık kalbimin son ümitleri çiçek açtı ilk bakışınla
Bir hayaldi bu sevgimiz huzur oldu dokunuşunla
Ne yaparım ben yar sensiz, derdimi kime söylerim?
Hasretinden gece hündüz ağlar yüreğim
Aşkım benim meleğim söyle sensiz neylerim
Görmediğim bir gün bile neler çeker kalbim benim
Sevinçle her zaman birlikte ellerimiz
Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimiz
Hatırladın mı o geceyi ay bize bakıp gülümsüyordu
Gökyüzü tüm yıldızlarını bize hediye gönderiyordu
Ne yaparım ben yar sensiz, derdimi kime söylerim?
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim
Aşkım benim meleğim söyle sensiz neylerim
Görmediğim bir gün bile neler çeker kalbim benim
Sevinçle her zaman birlikte ellerimiz
Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »