Kazım Koyuncu - Derbeder Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kazım Koyuncu - Derbeder Sözleri, Kazım Koyuncu - Derbeder Şarkı Sözü, Kazım Koyuncu - Derbeder Lyrics, Kazım Koyuncu - Derbeder Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kazım Koyuncu Şarkı SözleriKazım Koyuncu - Derbeder şarkı sözlerinden önce Kazım Koyuncu ile ilgili kısa bilgi;

Kazım Koyuncu, 7 Kasım 1971 Artvin doğumludur. Geleneksel Karadeniz müziği ile Rock'n'Roll müziği sentezleyerek kendi tarzını yaratan Laz müzisyen.

Müziğe ortaokul birinci sınıfta mandolin çalarak başlamış, çocukluğu, "üstadım" dediği, "Kemençeci Yaşar" lakabı ile tanınan Yaşar Turna'nın yanında türkü dinleyerek geçmiştir

1992'de henüz 20 yaşında iken Ali Elver ile "Dinmeyen" adlı özgün müzik grubunu kurmuş ve profesyonel müzik hayatı başlamıştır. Zamanla Lazca müzik yapmak için bu gruptan ayrılmışsa da rock'tan kopamamış ve geleneksel Laz halk müziğini rock tabanlı yorumlamaya başlamıştır.

2001’de Viya adlı ilk solo albümünü çıkardıktan sonra Kanal D televizyonunda yayınlanan popüler TV dizisi Gülbeyaz'ın müziklerini yapınca yurt çapında tanınmıştır. Daha sonra Kemal Sahir Gürel ile birlikte Sultan Makamı adlı televizyon dizisinin müziklerini hazırlamıştır.

33 yaşında akciğer kanserinden vefat etmiştir.

Kazım Koyuncu - Derbeder Şarkı Sözleri
Senin aşkından öldü dünyanın tüm çiçekleri
Aşkıma dert doldurdun düşlerim tarumar oldu

Çığ düşmüş gözlerinde hazan yıldızları parlar
Yalanmış sevdalarım ömrüm darbedar oldu

Kavgalarla sevdalarla türkümü elimden aldı
Güneşlere koşar idim karanlığa tutsak oldum

Güneşlere koşan bendim karanlığa tutsak oldum

Uzayan hazanlarda dağ yeşili baharlarda
Cıvıldaşan gülüşümde vallah derbeder oldum
Cıvıldaşan gülüşümde billah derbeder oldum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »