İntizar - Canımın İçi Şarkı Sözleri

Sayfamızda İntizar - Canımın İçi Sözleri, İntizar - Canımın İçi Şarkı Sözü, İntizar - Canımın İçi Lyrics, İntizar - Canımın İçi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İntizar Şarkı Sözleriİntizar - Canımın İçi şarkı sözlerinden önce İntizar ile ilgili kısa bilgi;

İntizar,1974 Tunceli doğumludur. besteci, şarkıcı.

Babası asker, annesi ev hanımıdır. Babasının görevi nedeniyle Muğla ve İzmir'de yaşamıştır. İzmir'de bir müzik yarışmasında Türk halk müziği ve pop müzik dallarında birinci olan sanatçı Ağrı Eğitim Fakültesi mezunudur.

Sibel Can'ın bir konserinde sahneye çıkınca Ferdi Tayfur'un dikkatini çekti ve albüm teklifi aldı.

İntizar doğduğu gün abisi öldüğü için annesi ona bu ismi vermiş.

intizar, gitar ve saz çalmaktadır. Keşfedildiği andan itibaren 6 albüm yapan sanatçı, çoğu albümündeki parçaları kendisi bestelemiştir.

İntizar - Canımın İçi Şarkı Sözleri
agir gitsin biraz zaman üzülüyorum
yorgun kuslar gibi oldum züzülüyorum
hesabini kim verecek yüzümdeki cizgilerin
ciglik ciglik yillarim yoruluyorum

beni yipratma canimin ici beni aglatma
yillar zaten böyle gecer bari sen yikma

ne can alir nede canan yük kervanim var
herkez gider ayni yere sürdevranini
yorul kalbim yorul böyle maphusdan sürgünden söyle
gücenmeden gecen güne sor yarinimi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »