İntizar - Benim Sevdiğim Var Şarkı Sözleri

Sayfamızda İntizar - Benim Sevdiğim Var Sözleri, İntizar - Benim Sevdiğim Var Şarkı Sözü, İntizar - Benim Sevdiğim Var Lyrics, İntizar - Benim Sevdiğim Var Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İntizar Şarkı Sözleriİntizar - Benim Sevdiğim Var şarkı sözlerinden önce İntizar ile ilgili kısa bilgi;

İntizar,1974 Tunceli doğumludur. besteci, şarkıcı.

Babası asker, annesi ev hanımıdır. Babasının görevi nedeniyle Muğla ve İzmir'de yaşamıştır. İzmir'de bir müzik yarışmasında Türk halk müziği ve pop müzik dallarında birinci olan sanatçı Ağrı Eğitim Fakültesi mezunudur.

Sibel Can'ın bir konserinde sahneye çıkınca Ferdi Tayfur'un dikkatini çekti ve albüm teklifi aldı.

İntizar doğduğu gün abisi öldüğü için annesi ona bu ismi vermiş.

intizar, gitar ve saz çalmaktadır. Keşfedildiği andan itibaren 6 albüm yapan sanatçı, çoğu albümündeki parçaları kendisi bestelemiştir.

İntizar - Benim Sevdiğim Var Şarkı Sözleri
Gözünü gözüme dikip yer gibi bakma
Çok rahatsız oluyorum
Elini bana uzatıp sakın dokunma
İnan tutamıyorum

Alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
Dünya güzeli olsan yetmez gönlüm çelmeye

Alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
Dünya güzeli olsan banane

Benim bir sevdiğim var
Çok uzak diyarlarda
Onun için ölürüm ( NAKARAT )
Aklım fikrim onda
Onun kaşı onun gözü
Şu kalbimin tek sözü
Gönlüm ona gönülden bağlı
Yok kimsede gözü

Bir alana bir bedava aşk satılır mı?
Başka yare bakılır mı
Benden uzak dur sabrım taşıyor
Ne söyledim sen anladınmı
Her şeyin bedeli var mı aşk satılır mı?
Yar varken ele bakılır mı?
Benden uzak dur sabrım taşıyor
Ne söyledim hiç utanmadın mı?

Alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
Dünya güzeli olsan yetmez gönlüm çelmeye

Alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
Dünya güzeli olsan yetmez

Benim bir sevdiğim var
Çok uzak diyarlarda
Onun için ölürüm ( NAKARAT )
Aklım fikrim onda
Onun kaşı onun gözü
Şu kalbimin tek sözü
Gönlüm ona gönülden bağlı
Yok kimsede gözü

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »