İntizar - Aldanırım Şarkı Sözleri

Sayfamızda İntizar - Aldanırım Sözleri, İntizar - Aldanırım Şarkı Sözü, İntizar - Aldanırım Lyrics, İntizar - Aldanırım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İntizar Şarkı Sözleriİntizar - Aldanırım şarkı sözlerinden önce İntizar ile ilgili kısa bilgi;

İntizar,1974 Tunceli doğumludur. besteci, şarkıcı.

Babası asker, annesi ev hanımıdır. Babasının görevi nedeniyle Muğla ve İzmir'de yaşamıştır. İzmir'de bir müzik yarışmasında Türk halk müziği ve pop müzik dallarında birinci olan sanatçı Ağrı Eğitim Fakültesi mezunudur.

Sibel Can'ın bir konserinde sahneye çıkınca Ferdi Tayfur'un dikkatini çekti ve albüm teklifi aldı.

İntizar doğduğu gün abisi öldüğü için annesi ona bu ismi vermiş.

intizar, gitar ve saz çalmaktadır. Keşfedildiği andan itibaren 6 albüm yapan sanatçı, çoğu albümündeki parçaları kendisi bestelemiştir.

İntizar - Aldanırım Şarkı Sözleri
Başı boş sevdalar tesadüf olmuş
Kendini arayan bende bulmuş
x 2

Ya ben kendimi kimden sorayım
Ya ben kendimi nerden bulayım

[Nakarat]
Aldanırım aldatamam üzülsemde kimseyi aldatamam
Aldanırım of aldatamam üzülsemde kimseyi aldatamam

Kalbimin efendisi ben olamadım
Aklım düştü boyumdan tutamadım
x 2

Ya ben aklımı nerde bulayım
Ya ben kalbimi kimden çalayım

[Nakarat]

Oldum olası mahçup gözlerin, bir hüzün takıldı kirpiklerime gitmez
Sırtını aşkına dayadı yüreğim, ayakları boşlukta mı bilmez

[Nakarat]

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »