Gülben Ergen - Arka Sokaklar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gülben Ergen - Arka Sokaklar Sözleri, Gülben Ergen - Arka Sokaklar Şarkı Sözü, Gülben Ergen - Arka Sokaklar Lyrics, Gülben Ergen - Arka Sokaklar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gülben Ergen Şarkı SözleriGülben Ergen - Arka Sokaklar şarkı sözlerinden önce Gülben Ergen ile ilgili kısa bilgi;

Gülben Ergen, 25 Ağustos 1972 İstanbul doğumludur.Türk pop müzik şarkıcısı, eski model, sunucu ve oyuncu.

Sanat kariyerine oyunculukla başlayan Ergen, sonrasında müzik piyasasına adım atmıştır.

2002 yılında Sade ve Sadece albümünün çıkış şarkısı "Abayı Yaktım" ile müzikte büyük bir çıkış yakalamış ve Kral TV Video Müzik Ödülleri'nde "Yılın Bestesi" ödülünü almıştır. 2004 yılında, Uçacaksın albümü ile büyük bir başarı yakalamış, yıla damgasını vurmuştur.

2009 yılında "Giden Günlerim Oldu" şarkısı ile Resmi Türkiye listesinde yılın en uzun süre zirvede yer alan kadın sanatçısı olmuştur.

Çocuklar Gülsün Diye Derneği; 2010 yılında Sanatçı Gülben Ergen öncülüğünde başlatılan Çocuklar Gülsün Diye kampanyasının devamı olarak kuruldu.

2013'de En İyi Sosyal Sorumluluk Projesinde Yarının Liderleri Başarı Ödüllerinide almıştır.
Gülben Ergen - Arka Sokaklar Şarkı Sözleri
Dogrusu ben seni pek fazla tanimiyorum.
Icgüdüsel olarak kendimi savunuyorum...

Dolayisiyle bilemiyorum, Dolayisiyle bilemiyorum.
Arka Sokaklarda neler oluyor.
Arka Sokaklarda neler oluyor.

Sen beni istersen cok rahat kandira bilirsin.
Kendini sahane birsey sandira bilirsin.

Dolayisiyle bilemiyorum, Dolayisiyle cözemiyorum.
Arka Sokaklarda neler oluyor.
Arka Sokaklarda neler oluyor.

Zorlama Güzelim zorlama, kendiliginden olmali.
Davul dedigin davulcusuyla müsemma.
Horlama ezigiz dogustan.
Sende erkeklik sir, bende kadinlik muamma.

Dolayisiyle bilemiyorum, Dolayisiyle cözemiyorum.
Dolayisiyle bilemiyorum, Dolayisiyle cözemiyorum.
Arka Sokaklarda neler oluyor.
Arka Sokaklarda neler oluyor.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »