Gökhan Tepe - Ben Delinin Biriyim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gökhan Tepe - Ben Delinin Biriyim Sözleri, Gökhan Tepe - Ben Delinin Biriyim Şarkı Sözü, Gökhan Tepe - Ben Delinin Biriyim Lyrics, Gökhan Tepe - Ben Delinin Biriyim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gökhan Tepe Şarkı SözleriGökhan Tepe - Ben Delinin Biriyim şarkı sözlerinden önce Gökhan Tepe ile ilgili kısa bilgi;

Gökhan Tepe,8 Şubat 1978 tarihindeKartal,İstanbul doğumludur.... Türk pop müzik sanatçısı ve söz yazarı.

1988 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Müzikisi Devlet Konservatuvarı'na girmiştir.

1996 yılında prodüktörlüğünü İskender Ulus'un yaptığı "Çöz Beni" adlı albümünü çıkardı.

Gökhan Tepe'nin müzik çalışmaları hızla devam ederken bir yandan da Show TV'de yayınlanan "Maçolar" adlı dizide Burhan Öçal ve Özlem Tekin ile ilk kez kamera karşısına geçti. Televizyondaki bu başarısı üzerine ardından Kanal D'nin beğeni ile takip edilen dizisi "Elveda Derken"de Ece Uslu ve Burcu Kara gibi isimlerle başrolünü paylaştığı dizide yer aldı.

Gökhan Tepe - Ben Delinin Biriyim Şarkı Sözleri
Ben delinin biriyim
Sana gönlümü verdim
Ben delinin biriyim
Yıllarımı senle yitirdim

Ben delinin biriyim
Sana ömrümü verdim
Ben delinin biriyim
Biliyorum kendim istedim

Yazık ah ne çok yazık
Şarkılarda kaldı hatıralarım
Sana elveda demek
Bu kadar da zor mu söyle sevdalım
Yorgunum çaresizim
Belki de ben delinin biriyim

Ben delinin biriyim
Sana ömrümü verdim
Ben delinin biriyim
Biliyorum kendim istedim

Yazık ah ne cok yazık
Şarkılarda kaldı hatıralarım
Sana elveda demek
Bu kadar da zor mu söyle sevdalım

Yazık ah ne çok yazık
Şarkılarda kaldı hatıralarım
Sana elveda demek bu kadar da zor mu söyle Allahım
Yorgunum çaresizim
Belki de ben delinin biriyim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »