Gökhan Tepe - Bayıldım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gökhan Tepe - Bayıldım Sözleri, Gökhan Tepe - Bayıldım Şarkı Sözü, Gökhan Tepe - Bayıldım Lyrics, Gökhan Tepe - Bayıldım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gökhan Tepe Şarkı SözleriGökhan Tepe - Bayıldım şarkı sözlerinden önce Gökhan Tepe ile ilgili kısa bilgi;

Gökhan Tepe,8 Şubat 1978 tarihindeKartal,İstanbul doğumludur.... Türk pop müzik sanatçısı ve söz yazarı.

1988 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Müzikisi Devlet Konservatuvarı'na girmiştir.

1996 yılında prodüktörlüğünü İskender Ulus'un yaptığı "Çöz Beni" adlı albümünü çıkardı.

Gökhan Tepe'nin müzik çalışmaları hızla devam ederken bir yandan da Show TV'de yayınlanan "Maçolar" adlı dizide Burhan Öçal ve Özlem Tekin ile ilk kez kamera karşısına geçti. Televizyondaki bu başarısı üzerine ardından Kanal D'nin beğeni ile takip edilen dizisi "Elveda Derken"de Ece Uslu ve Burcu Kara gibi isimlerle başrolünü paylaştığı dizide yer aldı.

Gökhan Tepe - Bayıldım Şarkı Sözleri
Bayıldım kaş çatışına
Bayıldım çapkın baygın bakışına
Yangın çıkarsa hoş olur da yanında
Tutuşmak tutuşmak
Bayıldım iç çekişine
Bayıldım bittim öldüm gülüşüne
Aşkım tutarsa hoş olurdu sana
Sarılmak sarılmak
Pantalonunu sevdim
Çıkar onu bebeğim
Hadi gel bize gidelim

Gömleğini çok sevdim
Çöz onu meleğim
Hadi gel bize gidelim
Seninle gel karışalım
Yeminsiz dertsiz aşka alışalım
Kalbim yanarsa hoş olurdu sana
Sarılmak sarılmak

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »