Emre Kaya - Umutsuz Vaka Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Kaya - Umutsuz Vaka Sözleri, Emre Kaya - Umutsuz Vaka Şarkı Sözü, Emre Kaya - Umutsuz Vaka Lyrics, Emre Kaya - Umutsuz Vaka Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Kaya  Şarkı SözleriEmre Kaya - Umutsuz Vaka şarkı sözlerinden önce Emre Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Emre Kaya ,01 Ocak 1981 İzmir doğumludur.Besteci ve Söz yazarı...

Emre Kaya ,6 yaşında cura çalarak müzik hayatına başlamıştır.

Bu zamana kadar; Murat Dalkılıç, Bengü, Zeynep Dizdar, Niran Ünsal ve daha birçok sanatçı ile çalışarak her sene müzik sektörüne uzun yıllar unutulmayacak şarkılar kazandırdı.

Yoğun ilgi üzerine sözü ve müziği yine kendine ait olan “Toz” isimli şarkısını sevenlerine bir sürpriz daha yaparak dijital platformlarda müzikseverlerin beğenisine sundu.

Emre Kaya - Umutsuz Vaka Şarkı Sözleri
Kalbin mi yok?
Ruhsuz musun?
Yoksa adaletin bumu?
Söyle bana.

Ben böyle severken
çildirtman söyle neden?
Zalim misin bukadar?
Bitsin yeter.

Bundan sonra beni
ararsan bulamazsin.
Biraktim seni artik.
Umutsuz vakasina ayrildik.

Bundan sonra beni kandiramazsin.
Agzinla kus tutsan inandiramazsin.
Sendeki yalanlar bir kamyon eder.
Ben biraktim seni artik baskasi alsin.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »