Emre Kaya - Sen Yalancı Baharsın Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Kaya - Sen Yalancı Baharsın Sözleri, Emre Kaya - Sen Yalancı Baharsın Şarkı Sözü, Emre Kaya - Sen Yalancı Baharsın Lyrics, Emre Kaya - Sen Yalancı Baharsın Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Kaya  Şarkı SözleriEmre Kaya - Sen Yalancı Baharsın şarkı sözlerinden önce Emre Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Emre Kaya ,01 Ocak 1981 İzmir doğumludur.Besteci ve Söz yazarı...

Emre Kaya ,6 yaşında cura çalarak müzik hayatına başlamıştır.

Bu zamana kadar; Murat Dalkılıç, Bengü, Zeynep Dizdar, Niran Ünsal ve daha birçok sanatçı ile çalışarak her sene müzik sektörüne uzun yıllar unutulmayacak şarkılar kazandırdı.

Yoğun ilgi üzerine sözü ve müziği yine kendine ait olan “Toz” isimli şarkısını sevenlerine bir sürpriz daha yaparak dijital platformlarda müzikseverlerin beğenisine sundu.

Emre Kaya - Sen Yalancı Baharsın Şarkı Sözleri ,
Hiçkimseyi bu kadar sevmedim
Daha önce sevgilim
Bir ömür benimsin zannettim
Aşk gözümü kör etti

2x
Hani vadettiğin aşk
Kalbinde gizliydi
Ben peşinden koştukca
Sen kaçtın sevgilim
Bu şehirde hep yalnız
Hissettim kendimi
Elin gibi elin gibi

2x
Kendimi sana zorla sevdirememki
Kalbin başkasındaysa kal diyememki
Zorla güzellik olmaz demiştin bana
Sen yalancı baharsın aldanamamki

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »