Emre Kaya - Aşk Budur Zaten Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Kaya - Aşk Budur Zaten Sözleri, Emre Kaya - Aşk Budur Zaten Şarkı Sözü, Emre Kaya - Aşk Budur Zaten Lyrics, Emre Kaya - Aşk Budur Zaten Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Kaya  Şarkı Sözleri Emre Kaya - Aşk Budur Zaten şarkı sözlerinden önce Emre Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Emre Kaya ,01 Ocak 1981 İzmir doğumludur.Besteci ve Söz yazarı...

Emre Kaya ,6 yaşında cura çalarak müzik hayatına başlamıştır.

Bu zamana kadar; Murat Dalkılıç, Bengü, Zeynep Dizdar, Niran Ünsal ve daha birçok sanatçı ile çalışarak her sene müzik sektörüne uzun yıllar unutulmayacak şarkılar kazandırdı.

Yoğun ilgi üzerine sözü ve müziği yine kendine ait olan “Toz” isimli şarkısını sevenlerine bir sürpriz daha yaparak dijital platformlarda müzikseverlerin beğenisine sundu.

Emre Kaya - Aşk Budur Zaten Şarkı Sözleri
Kimsenin hakki degil
Seven bir kalbi kirmak
Asigin varsa gunah baskasina
yan gozle bile bakma
Senin yerinde olsam
dizlerime cokerdim
uzgunum affet diye
aglayarak gozyasimi silerdim

Dunyanin en guzeli sen bile
olsanda baktigin her insani
kalbinden vursanda olmaz
olan oldu bu haldeyim..

Ben seni nasil sevdim
uzulme ask bu kandirir bazen
acisi tatlisiyla yasar icinde
ask budur zaten

uzulme ask bu kandirir bazen
Sarhosluk gibidir sevgi kalpte
bazen
Ask budur zaten..

Senin yerinde olsam
dizlerime cokerdim
uzgunum affet diye
aglayarak gozyasimi silerdim

Dunyanin en guzeli sen bile
olsanda baktigin her insani
kalbinden vursanda olmaz
olan oldu bu haldeyim..

Ben seni nasil sevdim
uzulme ask bu kandirir bazen
acisi tatlisiyla yasar icinde
ask budur zaten...

uzulme ask bu kandirir bazen
Sarhosluk gibidir sevgi kalpte
bazen
Ask budur zaten..

uzulme ask bu kandirir bazen
Sarhosluk gibidir sevgi kalpte
bazen
Ask budur zaten..

uzulme ask bu kandirir bazen
acisi tatlisiyla yasar icinde
ask budur zaten...

Uzulme Ask bu..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »