Emre Altuğ - Dur Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Altuğ - Dur Sözleri, Emre Altuğ - Dur Şarkı Sözü, Emre Altuğ - Dur Lyrics, Emre Altuğ - Dur Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Altuğ Şarkı SözleriEmre Altuğ - Dur şarkı sözlerinden önce Emre Altuğ ile ilgili kısa bilgi;

Emre Altuğ, 14 Nisan 1970; , Beşiktaş, İstanbul doğumludur...

Sanat hayatına lisede kızlarla iyi iletişim kurmak için gitar çalarak başladığını söyleyen Altuğ liseden sonra İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Tiyatro Bölümü'nde devam etti.

1990'larda, Sezen Aksu, Nilüfer, Sertab Erener, Levent Yüksel gibi şarkıcılara vokalistlik yapmaya başladı.

1999'da çıkardığı ilk albümü İbret-i Alem'in 1 buçuk yıl öncesine kadar albüm yapma fikrini aklından bile geçirmiştir.

Emre Altuğ, yaklaşık 4 senedir birlikte olduğu manken Çağla Şikel ile 10 Ağustos 2008 tarihinde eğlence mekanı Sortie'de evlenmiştir.
Emre Altuğ - Dur Şarkı Sözleri
Dur demedim mi gitmeden sana
Söz vermedim mi herşey adına
Bir kere sevmişiz, bin kere sevişmişiz
Olmuyor yok sevgilim,

Denedim, bir daha denedim
Bitti dedim, gitti dedim
Dönmez artık dönmez dedim
Kıymetini bilemedim
Senden vazgeçemedim
Son bir öpücük vermedin bana
Zor zor gelir bu aşık olana
Bir kere sevmişiz, bin kere sevişmişiz
Olmuyor yok sevgilim,
Denedim, bir daha denedim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »