Emre Altuğ - Ağlayamıyorum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Altuğ - Ağlayamıyorum Sözleri, Emre Altuğ - Ağlayamıyorum Şarkı Sözü, Emre Altuğ - Ağlayamıyorum Lyrics, Emre Altuğ - Ağlayamıyorum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Altuğ Şarkı SözleriEmre Altuğ - Ağlayamıyorum şarkı sözlerinden önce Emre Altuğ ile ilgili kısa bilgi;

Emre Altuğ, 14 Nisan 1970; , Beşiktaş, İstanbul doğumludur...

Sanat hayatına lisede kızlarla iyi iletişim kurmak için gitar çalarak başladığını söyleyen Altuğ liseden sonra İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Tiyatro Bölümü'nde devam etti.

1990'larda, Sezen Aksu, Nilüfer, Sertab Erener, Levent Yüksel gibi şarkıcılara vokalistlik yapmaya başladı.

1999'da çıkardığı ilk albümü İbret-i Alem'in 1 buçuk yıl öncesine kadar albüm yapma fikrini aklından bile geçirmiştir.

Emre Altuğ, yaklaşık 4 senedir birlikte olduğu manken Çağla Şikel ile 10 Ağustos 2008 tarihinde eğlence mekanı Sortie'de evlenmiştir.
Emre Altuğ - Ağlayamıyorum Şarkı Sözleri
susamis gözlerim bir damla yasa
aglayamiyorum eskisi gibi
erirdi sanki derdim dökülen her damlada
aglayamiyorum simdi

kurumus toprakta aranan su gibi
gönlümde ki yagmur mevsimleri de bitti
bogazim dügüm dügüm unutuldu gülüsüm
aglayamazsam solar çürürüm

feryadim varsin duyulsun zalim yardan
ici yansin haber alsin beni duyandan
belki bir selam götürür
hasret kalandan ayriligin
dert kervani geçsin yolundan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »