Buket Ateş - Geceler Şarkı Sözleri

Sayfamızda Buket Ateş - Geceler Sözleri, Buket Ateş - Geceler Şarkı Sözü, Buket Ateş - Geceler Lyrics, Buket Ateş - Geceler Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Buket Ateş Şarkı SözleriBuket Ateş - Geceler şarkı sözlerinden önce Buket Ateş ile ilgili kısa bilgi;

2014 yılında dört şarkılık Bir Buket isimli albümü ile müzik dünyasına katılan Buket Ateş hakkında tanıtıcı bilgiler pek yakında eklenecektir...
Buket Ateş - Geceler Şarkı Sözleri
Kaybettim kendimi seni ararken

Nerdeysen gel bul beni

Yorul duruldum çıkmaz sokaklarında yürürken duruldum

Güç oldu bir boşlukta

Bu yağmurlar diner mi bilmem
Gider mi bilmem içimden hasretin

Yoksul bir yürek bir kaç sızı içinde
Çığlık çığlığa geceler

Geceler geceler
sensiz yorgun geceler

geceler geceler
sensiz suskun geceler

Bir rüzgardı senden önce
esti üstüme hasretin

Vurul duruldum sen gidince
Esir oldum zindanda gecelerce

Bu yağmurlar diner mi bilmem
Gider mi bilmem içimden hasretin

Yoksul bir yürek bir kaç sızı içinde
Çığlık çığlığa geceler

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »