Sagopa Kajmer - 56 Denklemi İntro Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sagopa Kajmer - 56 Denklemi İntro Sözleri, Sagopa Kajmer - 56 Denklemi İntro Şarkı Sözü, Sagopa Kajmer - 56 Denklemi İntro Lyrics, Sagopa Kajmer - 56 Denklemi İntro Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sagopa Kajmer Şarkı SözleriSagopa Kajmer - 56 Denklemi İntro şarkı sözlerinden önce Sagopa Kajmer ile ilgili kısa bilgi;

Asıl adı Yunus Özyavuz olan Sagopa Kajmer, 17 Ağustos 1978, Samsun doğumludur...

Kendisi gibi rap sanatçısı olan Kolera ile evli ve rap sanatçısı olmanın yanında müzik yapımcılığı ve DJ'lik yapmakta.

Müzik hayatına Samsun'da yerel bir radyoda DJ'lik yaparak başladı.

2011 yılı içerisinde Saydam Odalar albümü piyasaya süren Sagopa Kajmer, 2013 yılının Mart, Nisan ve Mayıs aylarında kendi orkestrası olan Pesimist Orkestra ile birlikte bir turne düzenledi ve turne kapsamında 15 tane şehirde konser verdi.
Sagopa Kajmer - 56 Denklemi İntro Şarkı Sözleri
Skit

Sana bir hikâye anlatayım ister misin?
15 yaşındayken mahalledeki bir plakçıya giderdim.
Orda çalışan biri vardı, ve o benim ne sevdiğimi bilirdi.
Ve bir gün bana bir albüm vermişti.
Eve götürüp pikaba taktım ve anında nefret ettim.
Yani gerçekten nefret ettim.
Sadece anlayamıyordum.
Bu yüzden tekrar çaldım, tekrar çaldım, sonra tekrar çaldım.
Sonunda fark ettim ki; çalmadan duramaz olmuşum.
O notaları dinleyip duruyordum.
O gün şunu anladım; hayatım boyunca yapmak istediğim şey işte buydu.
Anladın mı? Müzik yapmak...

Sagopa KAJMER Verse

Yalan - Günah
Kader - Yazı
Umut - Yarın
Yakın - Ölüm
Uzak - Tanrı

Silah - Cahil
Bıçak - Yalan
Yalan - Acı
Bacı - Nâmus
Deprem - Kâbus
Mahrem - Kadın
Adem - Nefes
Nefes - Zulüm
Kafes - Herkes
Töre - Köle
Tecavüz - Cinayet
İhanet - Cinayet
Cinayet - İdam
Rakam - Ölü
Yaşam - İnsan Dölü
Silgi - Azrâil
İsrâfil - Haber
Nankör - Bilgi
Kayıp - Zaman
Aşk - Metânet
Huzur - Cesaret
Delâlet - Savaş
Hip-Hop - SAGOPA..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »