Rafet El Roman - Ayrılıktan Söz Etme Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rafet El Roman - Ayrılıktan Söz Etme Sözleri, Rafet El Roman - Ayrılıktan Söz Etme Şarkı Sözü, Rafet El Roman - Ayrılıktan Söz Etme Lyrics, Rafet El Roman - Ayrılıktan Söz Etme Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rafet El Roman Şarkı SözleriRafet El Roman - Ayrılıktan Söz Etme şarkı sözlerinden önce Rafet El Roman ile ilgili kısa bilgi;

Rafet El Roman, 25 Ağustos 1968, Uzunköprü Ömerbey köyünde doğmuştur...

Kimliğinde 'Yaşdut' olarak yer alan soy adını, Almanya'da verdiği 4 yıllık hukuk mücadelesi sonucunda 'El Roman' olarak değiştirdi.

İlk albümü 1995 yılında Gençliğin Gözyaşı olarak çıkardı.

1999 yılında Propaganda adlı film ile sinema dünyasına adımını atmıştır.

Rafet El Roman - Ayrılıktan Söz Etme Şarkı Sözleri
Demedim ki, 'sen beni anlayamadın
Belki ben anlatamadım; kendimi ne sevgimi
Biliyordum, seviyorken gidecektin
Zamansızdı, çünkü aşk
Bile bile kabul ettin
Ne olur, bir bak
Ne olur dinle
Ayrılıktan bana söz etme

Ne güzeldi
Ne günlerdi
Ne değişti, eksildi
Sonuna geldi
Yüzümüzde, son gülüş de yok olunca
Hüzünle gölgelendi

Senden bana kalanlar
Çıldırtan arzular
Paramparça uykularım
Gözlerimde yaşlar

Hüzünlü şarkılarda, teselli ararım
İçimde ağrı gibi, yokluğunu duyarım

Demedim ki, 'sen beni anlayamadın
Belki ben anlatamadım kendimi, ne sevgimi
'Zamanla unutulur' dedim her şey
Her acıyla baş ettim de, kalbime dinletemedim
Ne olur bir bak.....

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »