Rafet El Roman - Affetmem Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rafet El Roman - Affetmem Sözleri, Rafet El Roman - Affetmem Şarkı Sözü, Rafet El Roman - Affetmem Lyrics, Rafet El Roman - Affetmem Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rafet El Roman Şarkı SözleriRafet El Roman - Affetmem şarkı sözlerinden önce Rafet El Roman ile ilgili kısa bilgi;

Rafet El Roman, 25 Ağustos 1968, Uzunköprü Ömerbey köyünde doğmuştur...

Kimliğinde 'Yaşdut' olarak yer alan soy adını, Almanya'da verdiği 4 yıllık hukuk mücadelesi sonucunda 'El Roman' olarak değiştirdi.

İlk albümü 1995 yılında Gençliğin Gözyaşı olarak çıkardı.

1999 yılında Propaganda adlı film ile sinema dünyasına adımını atmıştır.

Rafet El Roman - Affetmem Şarkı Sözleri
burada aşkımız sona eriyor
iyi kötü günler burada bitiyor
seni ömür boyu unutmayacağım
her zaman seni hatırlayacağım
mecburen mi böyle sona erecekti
mecburen mi böyle bu aşk bitecekti
seni seviyorum nefret ediyorum
affetmem affetmem asla seni


ben istemedim aramız seninle böyle olsun
ben istemedim aşkımız seninle böyle bitsin
anlayamadık birbirimizi
katlanamadık birbirimize bilmedik kıymetimizi
bilmedik bilmedik bilmedik
bitmeden başlayan o kavgalar saygısız bakışıp konuşmalar
bir yanda aşırı gururumuz sebep oldu sebep oldu


burada aşkımız sona eriyor
iyi kötü günler burada bitiyor
seni ömür boyu unutmayacağım
her zaman seni hatırlayacağım
mecburen mi böyle sona erecekti
mecburen mi böyle bu aşk bitecekti
seni seviyorum nefret ediyorum
affetmem affetmem asla seni


oysa herşey ne güzel başlamıştı seninle
anlar var unutamam belki senelerce
beraber o ilk gecemiz sanki bir rüya gibiydi
bitmesini istemedim bir ömür boyu boyu
zamanlan alıştık herşeye bu büyük sevgimize bile
herşey bu kadar basit yalan
yalan yalan herşey yalan


burada aşkımız sona eriyor
iyi kötü günler burada bitiyor
seni ömür boyu unutmayacağım
her zaman seni hatırlayacağım
mecburen mi böyle sona erecekti
mecburen mi böyle bu aşk bitecekti
seni seviyorum nefret ediyorum
affetmem affetmem asla seni


mecburen mi böyle sona erecekti
mecburen mi böyle bu aşk bitecekti
seni seviyorum nefret ediyorum
affetmem affetmem asla seni

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »