Model - Bak Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkı Sözleri

Sayfamızda Model - Bak Bir Varmış Bir Yokmuş Sözleri, Model - Bak Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkı Sözü, Model - Bak Bir Varmış Bir Yokmuş Lyrics, Model - Bak Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Model Şarkı SözleriModel - Bak Bir Varmış Bir Yokmuş şarkı sözlerinden önce Model ile ilgili kısa bilgi;

Türk Alternatif Rock grubu, 2005 yılında A due Carmen adıyla kuruldu, 2008 yılında ise "Model" ismini aldı...

2005 yılında Okan Işık (gitar), Aşkın Çolak (davul-perküsyon) ve Can Temiz (bas gitar) tarafından A due Carmen adıyla kuruldu. 2007 yılında gruba vokalde Fatma Turgut gitarda ise Serkan Gürüzümcü katıldı ve sonraki yıl grubun adı MODEL olarak değişti...

Perili Sirk isimli İlk albümü, GNL Entertainment desteği ile 2009 yılında piyasaya sürüldü. Olmaz isimli parça dikkat çekmiş ve albümde Levent Yüksel ile yapılmış Bak Bir Varmış Bir Yokmuş düeti bulunuyordu

2012 Aralık ayında Model'den ayrılan Aşkın Çolak yerine Kerem Sedef geldi. Kerem'in Model üyeleriyle eski yıllardan gelen arkadaşlığı olduğu için müzik tarzlarına hemen uyum sağladı ve albüm çalışmalarına başlandı.
Model - Bak Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkı Sözleri
Bak bir varmış bir yokmuş eski günlerde
Tatlı bir kız yaşarmış boğaz içinde

İşte bir sabah erken masal böyle başlamış
Delikanlı genç kıza iskelede rastlamış
Bakışmışlar göz göze, gören kimse olmamış
Fakat denizle dalga oynamaya başlamış

Bak bir varmış bir yokmuş eski günlerde
Tatlı bir kız yaşarmış boğaz içinde

Delikanlı yaklaşmış “ne kadar güzelsiniz”
Güzel kız uzaklaşmış “fakat siz de kimsiniz”
Ben bir erkek meleğim bırak yanına geleyim
Elimi hiç sürmeden gözlerimle seveyim

Bak bir varmış bir yokmuş eski günlerde
Tatlı bir kız yaşarmış boğaz içinde

Olamaz hayır hayır, annem çok kızar buna
Beni kenara ayır, git takıl şuna buna
Şayet beni istersen bize yolla anneni
Söz veriyorum sana, olacağım gelini

Bak bir varmış bir yokmuş eski günlerde
Tatlı bir kız yaşarmış boğaz içinde

Oğlan buna inanmış bir ok gibi yaylanmış
Evin yolunu tutup annesine yalvarmış
Koş git al kızı bana delireceğim ana
Yoksa oğlun ölecek siyah gözler uğruna
Anne atlamış gitmiş içi titreyerekten
Güzel kız yağız açmış kapıyı gülerekten
Demiş hanım geç kaldın bak artık evlendim ben
Bekledim de gelmedin yaya kaldın bu işten

Bak bir varmış bir yokmuş eski günlerde
Tatlı bir kız yaşarmış boğaz içinde

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »