Kenan Doğulu - Ben Güzelden Anlarım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kenan Doğulu - Ben Güzelden Anlarım Sözleri, Kenan Doğulu - Ben Güzelden Anlarım Şarkı Sözü, Kenan Doğulu - Ben Güzelden Anlarım Lyrics, Kenan Doğulu - Ben Güzelden Anlarım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kenan Doğulu Şarkı SözleriKenan Doğulu - Ben Güzelden Anlarım şarkı sözlerinden önce Kenan Doğulu ile ilgili kısa bilgi;

Kenan Doğulu, 31 Mayıs 1974; Beyoğlu, İstanbul doğumludur...

Şarkıcılığın yanı sıra, aynı zamanda söz yazarı, besteci ve albüm yapımcısıdır.

2007 Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye'yi temsil ederek yarışmayı dördüncü olarak tamamladı..

"Yaparım Bilirsin" isimli İlk Albümü 1993 yılının Eylül ayında yayımlandı.

Kenan Doğulu, 2012'den beri birlikte olduğu oyuncu Beren Saat ile, 29 Temmuz 2014'te Amerika Birleşik Devletleri'nin Los Angeles şehrinde evlendi.
Kenan Doğulu - Ben Güzelden Anlarım Şarkı Sözleri
Ben güzelden anlarım
Gözlerin menekşe bahçesi
Bu kadarı fazla gerek yok
Sözlerin ipek gül denizi
Bu kadarına hiç gerek yok
Hislerim seni ele veriyor
Sen sevilecek yarımsın
Ellerim hep seni arıyor
Yerin yurdun yanımdır
Nazlısın,hakkındır

Buraya yazıyorum
Benim olacaksın
Cilvelisin,yakışır
Buraya yazıyorum
Benim olacaksın
Çok tatlısın çok
Seni veren allah'a
Şükürler olsun
Çok güzelsin çok
Ben güzelden anlarım
Göze geleceksin vallahi
Kırkbirkere maşallah
Nazar değmez inşallah

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »