Gülşen - İhanet Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gülşen - İhanet Sözleri, Gülşen - İhanet Şarkı Sözü, Gülşen - İhanet Lyrics, Gülşen - İhanet Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gülşen  Şarkı SözleriGülşen - İhanet şarkı sözlerinden önce Gülşen ile ilgili kısa bilgi;

Türk pop müzik şarkıcısı Gülşen Bayraktar, 29 Mayıs 1976, İstanbul doğumludur...

"Be Adam" adlı ilk albümü 1996 yılında yayımlandı...

Ordu kökenli bir ailenin çocuğu olan Gülşen, Şehremini Lisesi'ni bitirdikten sonra İTÜ Türk Müziği Bölümü'ne girdi.

"Ya Tutarsa" isimli şarkısı ile MTV listelerinde üç numaraya kadar yükseldi ve bu albümle Müyap Müzik Ödülü aldı...

Murat Boz ile düet yaptıkları ve aynı zamanda bestesinde de imzası bulunan "İltimas" single'ı, 2014 yılının en uzun süre zirvede kalan düeti oldu...
Gülşen - İhanet Şarkı Sözleri
İçim öyle rahat hiç acelem telaşım yok
Zaman öğretiyor eğriyi doğruyu insana

Ben günahsızdım sen günahkar
Sevmemişsin gördüm zerre kadar
Çok belliydi niyetin anladım
Yazık ki herşey bir yere kadar

Sana bir ihanet borcum vardi
Ödedim sonunda ağlayarak
Çoktan hak etmiştin bunu üzgünüm
Berabere bitti bu aşk

Sana bir ihanet... Sana bir ihanet... Sana bir ihanet...
Sana bir ihanet...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »