Gökçe - Başkası Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gökçe - Başkası Sözleri, Gökçe - Başkası Şarkı Sözü, Gökçe - Başkası Lyrics, Gökçe - Başkası Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gökçe Şarkı SözleriGökçe - Başkası şarkı sözlerinden önce Gökçe ile ilgili kısa bilgi;

Gökçe Dinçer, 9 Eylül 1979 İstanbul, Türkiye doğumludur... Türk şarkıcı,söz yazarı ve bestecidir.

İlkokul yıllarında piyano ve bateri öğrenen Gökçe, Yeditepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nden sanat yönetimi olarak mezunudur.

Üniversite yıllarında çeşitli amatör gruplara solistlik yaparak Müzik hayatına başlamış oldu.

Gökçe,2007'de ilk albümü Böğürtlenli Reçel ve 2009'da Beş Kuruş Yok adlı albümlerini çıkardı. Bu albümlerden "Aradım Seni","Vay Be Ben Neymişim","5 Kuruş" ve "Anladım Ki" Türkiye çapında hit oldu. Temmuz 2011'de Tutti Frutti Te Kelas adında bir çingene şarkısından uyarlama "Tuttu Fırlattı" şarkısı ile Türkiye resmi şarkı listesinde 1 numara oldu ve bunu başaran tek rock şarkısı oldu.

Gökçe,"Tuttu Fırlattı" ile Youtube'da en çok izlenen Türkçe kadın müzik videosu rekoruna sahiptir.

2012'de "En İyi Çıkış Yapan Kadın Sanatçı" dalında Altın Kelebek Ödülü aldı.
Gökçe - Başkası Şarkı Sözleri
Sana başkası dokunuyor
Başkası canım diyor yanımda
Başkası gülüyor
Başkası ağlıyor omzunda

Seni başkası kokluyor
Başkası uyanıyor yatağında
Başkası sarıyor
Başkası öpüyor dudağından

Dayanamıyorum inan
Katlanamıyorum inan
Dayanamıyorum inan
Dayanamıyorum inan
Katlanamıyorum inan

Hiç hiçbirşey eskisi gibi olmaz
Buna kalbim daha fazla dayanmaz

Bana başkası dokunuyor
Başkası canım diyor yanımda
Başkası gülüyor
Başkası ağlıyor omzumda

Beni başkası kokluyor
Başkası uyanıyor yatağımda
Başkası sarıyor
Başkası öpüyor dudağımdan

Dayanamıyorum inan
Katlanamıyorum inan
Dayanamıyorum inan
Hiç hiçbirşey eskisi gibi olmaz
Buna kalbim daha fazla dayanmaz

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »