Ferhat Göçer - Ah Yıllar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ferhat Göçer - Ah Yıllar Sözleri, Ferhat Göçer - Ah Yıllar Şarkı Sözü, Ferhat Göçer - Ah Yıllar Lyrics, Ferhat Göçer - Ah Yıllar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ferhat Göçer Şarkı SözleriFerhat Göçer - Ah Yıllar şarkı sözlerinden önce Ferhat Göçer ile ilgili kısa bilgi;

Ferhat Göçer, 11 Mayıs 1970; Birecik, Şanlıurfa doğumludur...

İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi ve Devlet Konservatuarı Şan Bölümünü bitirdikten sonra sözleşmeli olarak iki yıl boyunca Devlet Opera ve Balesi'nde çalıştı....

Şanlıurfa'ya mecburi hizmetinden dolayı doktor olarak atanınca, Devlet Opera ve Balesi'nden ayrılmak zorunda kaldı...

Sanatçının, DMC Müzik tarafından yayınlanan, kendi adını taşıyan 2005'teki albümü ile, Yolun Açık Olsun adını verdiği 2007 yılında çıkarttığı albüm olmak üzere iki kez müzik dünyasına adım atmıştır.

Ayrıca, gerek besteci gerekse müzisyen niteliği ile katkıda bulunduğu pek çok da kollektif albüm bulunmaktadır.
Ferhat Göçer - Ah Yıllar Şarkı Sözleri
Ah yıllar dopdulu acı tatlı
Üstüme altın tozları serpti
Herşeyi tarttı terazi
Gözlerim ıslanıp ıslanıverdi

Hem doluya koydum hem boşa koydum
Kah olgun kah uçarı kah toydum
Yol beni ben yolu yordum
Tanıdım düşmanı dostu fena mı

Gördü gözüm dünya gözüyle aşkı
Tattı dilim baldan bibere daha ne
Süzdüm damla damla hayatı
Ben daha ne isterim daha ne

Şimdi tam tadını çıkarma zamanı
Has ipek dokur gibi inceldi sabır
Demlene demlene tam kıvamı
Başladı ömrümüzün iştihamı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »